Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Algemene topics over ereaders Eerste hulp bij problemen met je ereader: Vastgelopen ereader

• Dit onderwerp bevat 37 reacties, 3 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 maanden geleden door C.Pilkes.
8 berichten aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
  • Auteur
    Jeroen
    Gast

Opladen

#90638 Reageer
    Annick Denisse
    Gast

Hij is vol

#90700 Reageer
    MICHELET Jennie
    Gast

de e reader zat op te laden in laptop.
    laptop afgesloten, eerst uitwerpen gedaan.
    op scherm van e reader staat nu verbonden en aan het opladen.
    krijg hem niet meer in leesmodus, kan hem helemaal niet meer opstarten

#90721 Reageer
    Wilfried
    Gast

Sibrary Boyue G10 Blijft na update via SD op updatescherm staan . Update is geslaagd volgens tekst op scherm en vermeld dat hij gaat rebooten. Maar staat uit uit en start niet mmeer. Iemand een oplossing ?

#90761 Reageer
    Joke Fase
    Gast

Ik heb een vrij nieuwe E Raider merk: PocketBook Touch 2 Hij heeft een aantal jaar ongebruikt in de kast gelegen. Nu laat hij niet meer op en kan ik hem dus niet meer starten. Ik lees over een klein gaatje waar je met een paperclip in kan steken maar in deze Raider zit niet zo’n gaatje. Wat kan ik nu nog proberen.
    gr. Joke Fase

#90762 Reageer
    Joke Fase
    Gast

Ik heb een vrij nieuwe Eraider. Jaren niet gebruikt. Merk: PocketBook Touch 2
    Nu wil ik hem weer gaan gebruiken maar ik kan hem niet meer opladen.
    Wat kan ik nog doen om het apparaat aan de praat te krijgen.
    Gr.Joke Fase

#90807 Reageer
    C.Pilkes
    Gast

Verder dan: ‘verbind je e-Reader met de meegeleverde USB-kabel’ kom ik niet. Heb de verbinding gemaakt.

#90808 Reageer
    C.Pilkes
    Gast

´Configureren via computer’ en dan ‘Verbind je eReader met de meegeleverde USB-kabel met de computer’ heb ik gedaan. Verder dan dat kom ik niet. Kan iemand mij helpen?? Ik ben 83 en kom er niet uit. Wil ook niet alle boeken kwijt.

8 berichten aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
Reageer op: Eerste hulp bij problemen met je ereader: Vastgelopen ereader
Mijn informatie: