Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Algemene topics over ereaders Eerste hulp bij problemen met je ereader: Vastgelopen ereader

  • Dit onderwerp bevat 64 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 maanden geleden door A. Kooijman.
15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 65)
  • Auteur
    Berichten
  • #90631 Reageer
    Jeroen
    Gast

    Opladen

    #90638 Reageer
    Annick Denisse
    Gast

    Hij is vol

    #90700 Reageer
    MICHELET Jennie
    Gast

    de e reader zat op te laden in laptop.
    laptop afgesloten, eerst uitwerpen gedaan.
    op scherm van e reader staat nu verbonden en aan het opladen.
    krijg hem niet meer in leesmodus, kan hem helemaal niet meer opstarten

    #90721 Reageer
    Wilfried
    Gast

    Sibrary Boyue G10 Blijft na update via SD op updatescherm staan . Update is geslaagd volgens tekst op scherm en vermeld dat hij gaat rebooten. Maar staat uit uit en start niet mmeer. Iemand een oplossing ?

    #90761 Reageer
    Joke Fase
    Gast

    Ik heb een vrij nieuwe E Raider merk: PocketBook Touch 2 Hij heeft een aantal jaar ongebruikt in de kast gelegen. Nu laat hij niet meer op en kan ik hem dus niet meer starten. Ik lees over een klein gaatje waar je met een paperclip in kan steken maar in deze Raider zit niet zo’n gaatje. Wat kan ik nu nog proberen.
    gr. Joke Fase

    #90762 Reageer
    Joke Fase
    Gast

    Ik heb een vrij nieuwe Eraider. Jaren niet gebruikt. Merk: PocketBook Touch 2
    Nu wil ik hem weer gaan gebruiken maar ik kan hem niet meer opladen.
    Wat kan ik nog doen om het apparaat aan de praat te krijgen.
    Gr.Joke Fase

    #90807 Reageer
    C.Pilkes
    Gast

    Verder dan: ‘verbind je e-Reader met de meegeleverde USB-kabel’ kom ik niet. Heb de verbinding gemaakt.

    #90808 Reageer
    C.Pilkes
    Gast

    ´Configureren via computer’ en dan ‘Verbind je eReader met de meegeleverde USB-kabel met de computer’ heb ik gedaan. Verder dan dat kom ik niet. Kan iemand mij helpen?? Ik ben 83 en kom er niet uit. Wil ook niet alle boeken kwijt.

    #91340 Reageer
    tom
    Gast

    pagina omslaan gaat sinds kort geregeld niet bij mijn Kobo, je wilt vooruit, maar dat doet hij niet, in plaats daarvan keert ie terug bij een paar pagina’s daarvoor, vaak herhaalt dat proces zich

    #91352 Reageer
    Christel
    Gast

    Mijn ereader gaf aan dat de batterij moest opgeladen worden. Sinds ik de ereader heb opgeladen blijven er 3 bolletjes op mijn scherm lopen o o o . De aan/uit knop 10 seconden ingedrukt houden, helpt niet. Er blijven dan nog steeds 3 bolletjes op mijn scherm staan, weliswaar stilstaand dan. Ik heb nu de ganse nacht het scherm maar laten lopen (de 3 bewegende bolletjes) met het idee om de batterij terug af te laten, maar ook nu kan ik geen verandering teweeg te brengen.
    Ik heb nog wel niet geen reset via het pinnetje geprobeerd???

    #91371 Reageer
    Nora
    Gast

    Ik heb mijn e-reader nog eens uit de kast gehaald na 2 jaar. Wanneer ik hem opstart werkt alles perfect. Enkel als ik hem opnieuw probeer te configureren krijg ik de volgende melding:” Let op, Er is een fout opgetreden bij de initialisatie, u kunt uw Tolino later initialiseren”. Ik krijg deze melding nu al 2 dagen als ik hem probeer in te stellen. Weer er iemand wat er aan de hand is? Ik heb de Tolino Shine, versie 1. Alvast bedankt.

    #91388 Reageer
    Astrid
    Gast

    Mijn e-reader loopt regelmatig vast. De voorkant van het boek blijft zichtbaar en verder gebeurt er niets. Al een keer geprobeerd te resetten maar dat lukt niet. Wat nu te doen, er js geen beweging in te krijgen.

    #91389 Reageer
    Anneke
    Gast

    Heeft iemand al een oplossing voor wazige letters bij een kobo ereader?
    Heb dit sinds een paar weken. Daarvoor mijn ereader een paar maanden niet gebruikt

    #91405 Reageer
    Philippe
    Gast

    hallo, tolino is overgegaan naar My vivlio,
    om je boeken te downloaden moet je volgende stappen volgen
    ————–
    E-books aankopen op je tolino e-reader doe je voortaan via de webbrowser van je toestel. Tik op de drie horizontale streepjes 3 streepjes linksboven en kies ‘Webbrowser’. De website van Standaard Boekhandel wordt automatisch geopend.

    Wordt de website van Standaard Boekhandel niet automatisch geopend? Surf dan naar tolino.sbh.be om onze website te openen. Wil je deze link niet telkens opnieuw invoeren? Sla hem dan op als bladwijzer. Dit doe je zo:

    Surf naar tolino.sbh.be.
    Tik op het bladwijzersymbool Bladwijzer naast de adresbalk, vervolgens op het plusteken Plus rechtsboven en tenslotte op ‘Opslaan’.
    Je vindt de website van Standaard Boekhandel voortaan terug tussen je bladwijzers. Die open je door in de webbrowser op het bladwijzericoon Bladwijzer te tikken.

    #91406 Reageer
    Frieda van Luijck
    Gast

    Mijn ereader bladert niet verder, blijkt op dezelfde bladzijde staan.
    Het is begonnen dat hij steeds terug bladerde en dan weer naar een nieuwe baladxijde ging

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 65)
Reageer op: Reactie #80076 in Eerste hulp bij problemen met je ereader: Vastgelopen ereader
Je informatie: