Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Algemene topics over ereaders Eerste hulp bij problemen met je ereader: Vastgelopen ereader

  • Dit onderwerp bevat 64 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 maanden geleden door A. Kooijman.
5 berichten aan het bekijken - 61 tot 65 (van in totaal 65)
  • Auteur
    Berichten
  • #91742 Reageer
    rsnijders
    Deelnemer

    Ik heb dat probleem nog nooit in die mate gehad maar het lijkt toch, ondanks je eerdere pogingen, een probleem te zijn met je scherm. Die registreert aan de bovenkant input waardoor er van alles ‘vanzelf’ gebeurt tijdens het lezen. Ik zou toch proberen om het scherm zo goed mogelijk te proberen schoon te maken. Met een microvezeldoekje werkt dat het beste. Eerst met een beetje vochtig doekje maar als het probleem blijft zou ik toch met bijvoorbeeld brillenschoonmaakdoekjes gaan proberen het wat grondiger schoon te maken. Druk niet te hard op het scherm en zorg dat je niet iets sterkers dan schoonmaakalcohol gebruikt, en hopelijk blijven die problemen dan permanent weg.

    #91744 Reageer
    Annelies
    Gast

    Goeiemiddag,

    Mijn Kobo Clara is compleet vastgelopen. Poosje niet gebruikt, maand of twee. Stond in slaapstand, na meerdere pogingen met aan/uit knop uit slaapstand naar een afwisselend wit en zwart scherm gekregen. Knippert langzaam. Uren aan het lichtnet, scherm blijft afwisselend wit/zwart. Aan laptop gehangen, geen verandering.
    Soft reset gedaan, ook niets.

    Wie heeft een tip?

    Alvast bedankt,
    Annelies

    #91901 Reageer
    A. Kooijman
    Gast

    Mijn kobo reader is geblokkeerd. Hij kan niet inloggen op de wifi. Krijg steeds deze melding. Alles al geprobeerd….

    #91902 Reageer
    A. Kooijman
    Gast

    Mijn Kobo trader is totaal geblokkeerd. Om weer op te starten eerst aanmelden op de wifi. Dan krijg ik de melding dat inloggen niet mogelijk is..

    #91903 Reageer
    A. Kooijman
    Gast

    Mijn Kobo trader is totaal geblokkeerd. Om weer op te starten eerst aanmelden op de wifi. Dan krijg ik de melding dat inloggen niet mogelijk is..

5 berichten aan het bekijken - 61 tot 65 (van in totaal 65)
Reageer op: Reactie #83634 in Eerste hulp bij problemen met je ereader: Vastgelopen ereader
Je informatie: