Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Nieuws & Discussie Eigen boeken synchroniseren tussen e-reader, iphone en ipad.

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #83232 Reageer
    Ludo
    Gast

    Hallo,
    Ik heb interesse in een e-reader, vb. Kobo.
    Ik lees mijn e-books nu met mijn ipad en iPhone met de app iBooks.
    Het synchroniseren tussen de e-reader en mijn iPhone/iPad vind ik zeer belangrijk. Ik heb ook massa’s eigen e-books.
    Nu had ik, als test, de app van Kobo op mijn iPhone, iPad en PC gezet. Ik had me ook geregistreerd bij Kobo en ik heb een boek uit mijn eigen verzameling toegevoegd. Ik slaag er echter niet in om mijn boeken te synchroniseren tussen de verschillende app’s.
    Werkt deze synchronisatie niet voor eigen boeken maar enkel voor gekochte boeken? Of werkt dit pas vanaf het moment dat er een e-reader aan gekoppeld wordt?
    Heeft iemand van jullie daar ervaring mee?
    Alvast bedankt.
    Ludo

    #83239 Reageer
    Jeroen
    Gast

    Synchroniseren werkt alleen voor boeken gekocht bij Kobo (of bol.com), voor zover ik weet. Voor de andere merken e-readers zal het niet veel anders zijn.

    #83255 Reageer
    Joan
    Gast

    Dit is inderdaad zo en uiteraard enkel als de Wifi aan staat op elk toestel.

    #90963 Reageer
    Sandra
    Gast

    Ik ben iets verder gekomen… je kunt boeken van je I phone alleen via I tunes naar de desktop Kobo app verzetten, vooral als je ios 13 hebt; dan werken nl enkele functies vd Kobo app niet meer. oa synchroniseren.
    ik heb nog niet uitgevonden hoe precies eea werkt via I tunes, da’s de volgende uitdaging..

    #91242 Reageer
    Jan van der Straeten
    Gast

    Dit kan alleen via het Adobe digitals programma op je vaste pc of laptop. Boeken van bv Bookchoice eerst downloaden op je pc naar Adobe digitals en dan vanuit de bibliotheek daarvan omzetten naar kobo ereader.

    #91873 Reageer
    Pien
    Gast

    Mijn vader heeft een Pocketbook (ereader) en wil daar zijn boeken op zetten. Deze heeft hij gekocht op zijn Mac met de boekenapp.
    Het lukt niet om de boeken van de Boeken app naar de Adobe app te slepen die verbonden is met de ereader.
    Iemand een tip? Of kan het gewoon niet?

    Bedankt alvast!

    Pien

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Reageer op: Reactie #83239 in Eigen boeken synchroniseren tussen e-reader, iphone en ipad.
Je informatie: