Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Overige ereaders Ervaringen met Onyx Boox C65-HD

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #19206 Reageer
    Mark
    Gast

    Hallo,
    Bij Wehkamp zag ik de Onyx Boox C65-HD met wifi en touchscreen, voor nog geen 70 euro. Ik ken het merk niet zo goed, met welke ereader kun je deze ongeveer vergelijken? Is het een goede koop, of kan ik toch beter voor een wat duurdere ereader gaan? Heeft iemand ervaring met dit apparaat?

    alvast bedankt voor een reactie!

    #24970 Reageer
    Joan
    Deelnemer

    Geen idee. Een tijd geleden werden bepaalde modellen van Onyx succesvol gerebranded door het Nederlandse Bebook. Sinds Bebook van de markt is, is weinig bekend over Onyx. Persoonlijk zou ik voor een bekender toestel gaan, zeker als je niet gewoon bent met dergelijke toestellen te experimenteren. De Kobo Aura bijvoorbeeld aan de huidige prijs met een boekenbon van 10 € lijkt me prijs/kwaliteit een waardig alternatief. Het scheelt natuurlijk nog steeds € 30 en je kunt de Onyx terugsturen als die niet bevalt of het niet doet. Doch ook dat heeft zijn prijskaartje.

    #24986 Reageer
    Icarus Omnia
    Gast

    Als je een e-reader in die prijsklasse zoekt dan zou ik een Icarus e-reader nemen. De mijne heb ik nu een jaar en vind het echt een prima ding. Batterij gaat lang mee, eenvoudig in gebruik, niet te klein/groot. Gewoon een prima e-reader dus.

    #25022 Reageer
    Irene
    Gast

    Ik heb de Onyx C65 ML. Op zich een fijne reader, maar ik heb een maandagmorgen geval gekocht. Hij mag al voor de 3e keer terug naar de wederverkoper, dus steeds verzendkosten. En dat terwijl de reader nog maar net een jaar oud is.
    Ik neem mijn verlies en koop binnenkort een andere. Ik ging voor de knopfuncties aan de zijkant. Inmiddels ken ik ook de Kobo go HD en de Tolino. Beide ook fijne readers. Kijk ook eens naar tweedekansjes van coolblue op marktplaats. met garantie!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #24970 in Ervaringen met Onyx Boox C65-HD
Je informatie: