Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Content Ebooks Externe USB-batterijpack te gebruiken voor Kobo Aura HD?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #32815 Reageer
    aartje
    Deelnemer

    Ik heb al jaren een Kobo Aura HD waarvan de batterij langzamerhand achteruit gaat.
    Aankoop en vervanging van die batterij is heel moeilijk voor een redelijke prijs.
    Wel zijn er tegenwoordig allerlei externe batterij-packs te koop die je op een USB
    aansluiting van je apparaat kan aansluiten om de inwendige batterij op te laden.
    Heeft iemand dat met zo’n Kobo ooit gedaan door de inwendige batterij er uit te halen
    en zo’n extern pack aan te sluiten. Ik zou geen bezwaar hebben tegen zo’n pack op de
    één of andere manier op de achterkant aangeklikt aan mijn ereader.

    #32820 Reageer
    Joan
    Deelnemer

    Ik laad wel eens mijn ereader – net als mijn smartphone – op via een externe batterij en dat geeft geen problemen. ik heb echter nog nooit de interne batterij door zo’n pack vervangen.

    #33314 Reageer
    aartje
    Gast

    Ja, ik begrijp dat je met zo’n batterij-pack kan opladen, daar zijn ze voor.
    Maar stel dat ik de batterij uit de ereader haal en zo’n batterij-pack via
    USB aansluit werkt de reader dan wel (kan hij er tegen ?) en blijven
    de boeken dan opgeslagen in mijn ereader ?

    #33390 Reageer
    aartje
    Gast

    Ik heb niet het idee dat dit forum erg leeft. Ik zoek het verder zelf wel uit
    en beschouw dit topic als gesloten

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #33314 in Externe USB-batterijpack te gebruiken voor Kobo Aura HD?
Je informatie: