Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Gebruiksstatistiek en prijzen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #80978 Reageer
    gsuetens
    Deelnemer

    Ik heb een Kobo Aura HD (oud toestel) en een Kobo Aura H2O Edition 2 (nieuw). Nu heb ik alles overgezet naar de Kobo Auro H2O Ed 2.
    Er werd ook een update geïnstalleerd. Maar nu blijken de statistieken en prijzen niet meer te werken. Heb die dus gereset door de statistieken uit te schakelen en terug in te schakelen. Nu blijft alles echter op 0 te staan.
    Softwareversie : 4.7.10413, 12-12-2017)
    Hoe kan ik dit oplossen zodat de statistieken en de prijzen terug werken?

    #81015 Reageer
    Luna
    Gast

    Ik wou net een topic openen, maar ik zie dat U exact hetzelfde probleem heeft als ik.
    Alleen heb ik een Kobo Aura One. Mijn statistieken kloppen voor geen meter meer sinds vorige week. Ook rekent hij geen gemiddeldes meer uit en blijft de teller steken op 95,5 uur. Synchroniseren, zelfs terug zetten naar de fabrieksinstellingen… de statistieken lijken ‘dood’ te zijn. Daarvoor klopte het wel en rekende hij ook uit hoelang ik gemiddeld over een pagina deed, over het boek etc. etc.

    Het is een leuk extraatje en mijn e-reader is natuurlijk voor het lezen zelf, maar voor de prijs die ik betaald heb voor de Kobo Aura One wens ik gewoon correct werkende statistieken. Dat deden ze voorheen ook, maar sinds vorige week dus niet meer.

    Ik heb overigens ook dezelfde softwareversie als U op de reader.

    #81026 Reageer
    Gunther Suetens
    Gast

    Dan is het waarschijnlijk een slechte update geweest… Ik zat op meer dan 500 uur, nu dus terug 0… ;-(
    Vooraleer ik de nieuwe Kobo in gebruik nam, is er eerst nog een update geweest…
    Wachten dus op de volgende update en hopen dat het daarmee terug opgelost is…

    #81042 Reageer
    Luna
    Gast

    Voorheen had ik ook geen problemen, het is die update ja.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #81026 in Gebruiksstatistiek en prijzen
Je informatie: