Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Nieuws & Discussie Heeft iemand anders ook last van slapeloosheid?

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Emelie
    Gast

Help me alsjeblieft. Ik kan niet meer dan in stukjes en beetjes slapen, zelfs niet als mijn baby goed slaapt. Dat is ook gebeurd met mijn eerste.

Ik neem melatonine en ook een antihistaminicum (allemaal goedgekeurd door de dokter), maar het helpt nog steeds niet zo goed als ik zou willen.

#92281 Reageer
    Norman
    Gast

Het is moeilijk om met slapeloosheid om te gaan, vooral als je alles al hebt geprobeerd. Misschien wilt u lichttherapie-bril proberen voor lichttherapie, die helpt bij het reguleren van circadiane ritmes en het verbeteren van de slaapkwaliteit. Ze zijn gemakkelijk te gebruiken en hoeven slechts ongeveer 20 minuten per dag te worden gedragen.

#92284 Reageer
    Dolphia
    Gast

Veel mensen merken op dat het na het gebruik van lichttherapie gemakkelijker in slaap valt en dat de slaap dieper wordt. Misschien moet je het ook eens proberen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Heeft iemand anders ook last van slapeloosheid?
Je informatie: