Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Nieuws & Discussie Hoe vind je een crypto app die niet te moeilijk is?

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Stevelon
    Gast

Oke, ik loop hier dus echt vast. Ik wil met crypto beginnen, maar elke keer als ik een app probeer te kiezen, krijg ik keuzestress. Sommige zijn super ingewikkeld met allemaal grafieken en termen die ik nog nooit heb gezien. Andere zijn weer zó simpel dat ik bang ben dat ik er snel op uitgekeken raak. Er zijn er zóveel… Zijn er mensen hier die ook nul ervaring hadden en tóch een goede start wisten te maken?

#92526 Reageer
    Sia
    Gast

Ik zat in precies hetzelfde schuitje! Wat mij enorm hielp, was dat ik via renetoday een overzicht vond van de meest gebruikte crypto apps in Nederland. Geen verkooppraatjes, gewoon een duidelijke vergelijking met uitleg wat er wél en níet in zit. Vooral handig omdat alles onder toezicht staat van DNB. Dus als je nog twijfelt, check even die pagina, dat scheelt echt een hoop zoekwerk.

#92528 Reageer
    DIna
    Gast

Wat voor mij werkte, was letterlijk gewoon proberen. Ik heb er drie gedownload en met elk een paar dagen gespeeld zonder iets te kopen. Gewoon even checken welke fijn aanvoelt. Eentje vond ik meteen duidelijk en logisch, bij de andere had ik het gevoel dat ik een cursus economie nodig had. Dus gewoon relaxed testen, geen haast — dat helpt echt.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Hoe vind je een crypto app die niet te moeilijk is?
Je informatie: