Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Nieuws & Discussie Huh? eReaders.nl is aan het spammen geslagen?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #19769 Reageer
    zetmolm
    Deelnemer

    Krijg ik opeens de nieuwsbrief van eReaders.nl in m’n mailbox. Daar heb ik me nooit voor aangemeld, en daar heb ik ook geen enkele behoefte aan, want ik kom toch wel regelmatig op de site. Nou ja, nog wel. Jullie doen nu wel heel erg je best om de trouwe bezoekers weg te jagen 🙂

    Het ongevraagd versturen van de nieuwsbrief is in strijd met de Code verspreiding reclame via e-mail. Ik zal deze keer nog geen officiële klacht indienen maar verwacht wel dat jullie ervoor zorgen dat ik de nieuwsbrief niet meer ontvang.

    #19772 Reageer
    ebbie
    Deelnemer

    Ik was inderdaad ook onaangenaam verrast door deze mail!
    heb er ook niet om gevraagd en zit hier zeker niet op te wachten, zonder kijken in de spam gemikt.
    Valt mij tegen van jullie.

    #19792 Reageer
    zetmolm
    Deelnemer

    Geen enkele reactie, Martijn? Geen verklaring, geen excuus?
    Jammer…

    #19795 Reageer
    Redactie
    Moderator

    Beste Zetmolm en Ebbie (en andere gebruikers van de site),
    Bedankt voor jullie feedback. We hebben bij de overgang naar de nieuwe site de oude accounts ook toegevoegd aan de mailinglijst voor de nieuwsbrief. We dachten de bezoekers hiermee een dienst te bewijzen, maar dat was achteraf gezien voor veel mensen misschien toch niet het geval. We zijn hierin dan ook wat onachtzaam geweest en bieden onze excuses hiervoor aan.
    We zullen de toegevoegde adressen weer van de lijst verwijderen. Wil je je alsnog aanmelden voor de nieuwsbrief van eReaders.nl dan kan dat via de homepage door middel van het blokje rechts onderin.

    #19796 Reageer
    zetmolm
    Deelnemer

    Bedankt voor de uitleg!

    #23061 Reageer
    ebbie
    Deelnemer

    Dank voor de uitleg en excuses uiteraard aanvaard.
    Het is inderdaad prettiger als “we” de keus hebben om wel of geen nieuwsbrief te willen ontvangen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Reageer op: Reactie #19795 in Huh? eReaders.nl is aan het spammen geslagen?
Je informatie: