Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Ipad pdf naar kobo

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Barthilomeus
    Gast

Hoi,

Ik heb een Kobo Aura H2O Nu heb ik via de mail een boek als bestand binnengekregen die ik op mijn kobo reader wil hebben. Bestand in dropbox gezet, ingelogd op kobo via webbrowser Beta versie. Maar dan lukt het downloaden niet.

Hoe kan ik dit wel draadloos realiseren? Ik kan het boek ook niet naar de kobo app importeren volgens mij

#53873 Reageer
    Richard de Boer
    Deelnemer

Ik gebruik geen Dropbox, maar op het mobileread forum kom ik onderstaande tekst tegen over de desktop versie:

There’s a knack to it. You need the desktop version, not the default mobile site.

Sign into Dropbox
    Navigate to the folder your book is in then select the grey’d out words Desktop Version at the bottom of the folder. (I guess you could select the words Desktop Version anywhere you see them)
    Now press on the ePub and a row of words will appear at the top of the folder. Select the word Download and a pop up will appear saying File Download and asking you to continue or cancel.
    Select Continue then wait for the pop up that says Download Complete, then close or open.

Misschien heb je daar iets aan?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Ipad pdf naar kobo
Je informatie: