Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Nieuws & Discussie kan de Kobo Aura H20 wat ik ermee wil?

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #38746 Reageer
    ebooksfrans01
    Deelnemer

    Ik ben op zoek naar een ereader die goed uit de testen komt. Wat ik ermee wil:
    Franstalige boeken lezen, de onbekende woorden wil ik kunnen highlighten en die op een zelfgemaakte woordenlijst bewaren (op dezelfde ereader) om later (met de Nederlandse vertaling erbij) terug te kunnen zoeken. Liefst een woordenlijst per gelezen boek.

    Kan dat allemaal met de Kobo Aura H20?

    #38837 Reageer
    Jeroen
    Gast

    Dat lijkt me wel. Ik heb zelf een Kobo Glo HD. Daarmee kan je woorden of zinnen markeren en later alle markeringen uit een boek terugzoeken. Je kunt er ook diverse woordenboeken op installeren. Als je een woord selecteert, dan kom je gelijk in het woordenboek (mits geïnstalleerd en de juiste taal van het boek is ingesteld). Wat betreft Frans zit er een verklarend woordenboek op (Franstalig dus) en vertaalwoordenboeken van Frans naar Engels en andersom. Een vertaalwoordenboeken Frans – Nederlands heeft hij niet standaard, maar met wat zoekwerk kan je daar via internet wel aan komen (veel woordenboeken voor Kobo ereaders incl. installatie-instructie op het forum van mobileread.com). Dan kan je direct tijdens het lezen woorden opzoeken.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #38837 in kan de Kobo Aura H20 wat ik ermee wil?
Je informatie: