Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Algemene topics over ereaders Kan ebook niet openen

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Berichten
  • #90894 Reageer
    Jeroen
    Gast

    Je lijkt inderdaad wel alles geprobeerd te hebben zo. Ik neem aan dat het boek op de computer goed te openen is en dat daar in elk geval niet het probleem zit.
    Na het loskoppelen van de e-reader (netjes via ‘uitwerpen USB’ of iets dergelijks) zou de ereader het nieuw toegevoegde boek moeten gaan verwerken. Doet hij dat wel, of zie je ook niet dat hij daarmee bezig gaat na het loskoppelen? Ik heb alleen een keer problemen gehad met een boek dat als epub een erg groot bestand was door de vele foto’s daarin. Dat trok de ereader niet. Maar dat lijkt me hier niet het probleem.

    #90902 Reageer
    Jorien
    Gast

    Hoi Jeroen,
    Dank voor je reactie. Ja, ik zie wel dat hij laadt als ik hem loskoppel (inderdaad netjes via ‘uitwerpen’), dan komt er heel even in beeld op de ereader: verwerken nieuwe media (of iets dergelijks). De boeken zijn inderdaad op de computer wel te openen en te lezen. Ik heb het probleem met 3 boeken en Libris (waar ik deze ebooks heb gekocht) heeft gecheckt of er iets mis is met de bestanden, maar dat is er ook niet. Kortom: mysterie! Maar wel vervelend voor een dure ereader…
    Heb jij dezelfde Kobo of een ander type?

    #91077 Reageer
    Jolanda
    Gast

    Wat een goede tip van Luna om je account even af te melden om vervolgens opnieuw aan te melden. Deze tip heeft bij mij ook super goed geholpen!

    #91110 Reageer
    Mieke
    Gast

    Met af- en weer aanmelden is het gelukt om bepaalde documenten te openen.
    Bedankt voor de tip

    #91143 Reageer
    marc
    Gast

    Luna; Jezelf even afmelden en dan weer opnieuw aanmelden met je bol of kobo account op de e-reader. Kost vijf minuutjes werk, maar meestal openen daarna de gekochte ebooks weer.

    Bedankt! na ruim uur rommelen en bol.com tot wanhoop gedreven gelukt met zoiets simpels!

    #91317 Reageer
    Jeanine
    Gast

    Af-en opnieuw aanmelden helpt niet. Ik kan de gedownloade boeken nog steedsniet openen.

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
Reageer op: Reactie #90894 in Kan ebook niet openen
Je informatie: