Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Algemene topics over ereaders Kindle aankopen bij Amazon in België

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #24483 Reageer
    Viviane Van Elewijck
    Gast

    Indien ik op de website van Amazon een Kindle Voyage wil aankopen, wordt ik doorgestuurd naar een duitse website, ik vertrouw dit helemaal niet. hoe kan ik dit toestel bestellen, zeler met nederlandstalige handleiding en betaling via beveiligde weg.

    dank u
    Viviane

    #24485 Reageer
    Redactie
    Moderator

    Hoi Viviane,

    Je kunt de Kindle Voyage ook via de Mediamarkt bestellen: http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/_KINDLE-Voyage-WiFi,10259,1726964.html?langId=-11

    Veel succes!

    Jolene

    #24487 Reageer
    Joan
    Deelnemer

    Indien dat kan, doen. Vorig jaar werd de Kindle Voyage alvast niet naar België geleverd. De vriend van mijn dochter bracht hem mee uit Duitland. Hij werd als cadeau besteld en in Duitsland geleverd. Het is een fantastische reader waar ik sinds een jaar dagelijks uren van geniet. Persoonlijk blijf ik nog steeds mijn boeken via de Amerikaans website kopen. Ik heb geen zin in ‘overzet’ gedoe en mijn bib is ondertussen erg uitgebreid.

    #24530 Reageer
    Gershon Lehrer
    Gast

    Als je een kindle besteld, maakt niet uit van waar, zal je nog steeds de mogelijkheid hebben de NEderlandstalige handleiding te lezen.

    De Duitse Amazon.de website is bovendien een officieel kanaal van de wereldwijde Amazon winkel. Volledig safe dus.

    Mijn kindle boeken kocht ik vroeger via de .com website, later ben ik overgestapt naar de nl website, eigenlijk om gewoon te zien wat de verschillen zijn. Het voornaamste verschil en voordeel is dat je een veel duidelijker overzicht van enkel de Nederlandstalige boeken kunt vinden.
    Wel kun je dan geen boeken uitlenen etc., via .com kan dat dan weer wel.

    Binnenkort zou de verbeterde versie van Kindle apparaten uitkomen, ik zou dus wachten met het kopen van een nieuw toestel.

    #24539 Reageer
    Joan
    Deelnemer

    Over die nieuwe Voyage wordt warm en koud geblazen. Vermoed wordt dat slechts weinig mensen geld over hebben voor het dure toestel. De vernieuwde versie zal hier waarschijnlijk een pak duurder uitvallen dan het vorig model (zwakke EURO) en die was al pittig geprijsd. De Paperwhite is in het voorjaar vernieuwd en kreeg dezelfde pixeldichtheid als de Voyage maar behield het verzonken scherm. Verder blijkt dat Duitsland één van de weinige landen buiten de USA is waar de Voyage geleverd kon worden. Als de Voyage 2 er komt dan zal het deze maand wel zijn en dan weten we of die überhaupt naar Europa komt – hoogst waarschijnlijk enkel Duitsland en UK – en voor welke prijs.

    #82843 Reageer
    Gerard
    Gast

    Beste,

    Is het inmiddels mogelijk om via het Duitse portaal aan te kopen bij Amazon?

    Alvast bedankt.

    Vriendelijke groeten,
    Groeten.

    #82852 Reageer
    Joan
    Gast

    Neen. Voor België bestel je via Frankrijk. Je kunt zelfs de Oasis bestellen, wat via Duitsland nog steeds niet kan als ik me niet vergis. Mijn boeken zette ik over naar Frankrijk en nieuwe boeken bestel en betaal ik daar. Voor niet-Kindle gebonden producten kan uiteraard eveneens via de Duitse website gekocht worden.

    #83863 Reageer
    Gerard
    Gast

    Dag Joan

    Hartelijk dank voor het antwoord.
    Ik heb inmiddels succesvol een pakje van de amazon.nl website kunnen bestellen. Ter informatie, volgens andere websites (destandaard en bestelleninbelgie) levert het Duitsefiliaal ook gratis.

    Groeten,
    Gerard.

    #83887 Reageer
    Joan
    Gast

    Ja, Gerard dat weet ik en dat doe ik ook. Enkel voor de Kindle geldt/gold enkel bestellen via de Franse site of USA international.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
Reageer op: Reactie #83863 in Kindle aankopen bij Amazon in België
Je informatie: