Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Amazon Kindle paperwhite ereader laadt niet meer op

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #90935 Reageer
    Amber
    Gast

    Hoi allemaal,

    Sinds oktober 2019 heb ik een kindle paperwhite ereader. Tot nu heeft de ereader slechts 2x opgeladen (ik gebruik hem niet heel intensief).
    Bij de eerste keer opladen, gaf hij al een probleem. Bij een lege batterij komt er een batterij met uitroepingsteken op het scherm. Bij de eerste laadbeurt, kreeg ik er toen al geen leven meer in. Na wat opzoekingswerk, dan toch in geslaagd (ik geloof dat ik dan een reset heb gedaan). Het groene lichtje ging branden en hij laadde uiteindelijk wel op.

    Nu heb ik hem na enkele maanden ongebruikt te zijn, gisterenavond in de lader gestoken. Vanochtend stond nog steeds de batterij met uitroepingsteken op het scherm. Heb de aan-uitknop al minuten aan een stuk ingedrukt gehouden, maar ik krijg er echt geen leven in.

    Is het normaal dat dit toch steeds zo’n moeilijke opdracht is om de ereader op te laden? Ik overweeg hem buiten te zwieren op deze manier…

    #90941 Reageer
    M. Leentje Ho
    Gast

    Neen, natuurlijk is dat niet normaal. Het kan kan aan de gebruikte USB-kabel liggen. Of wellicht is oplaad unit stuk of niet geschikt. Als andere toestelen wel met de gebruikte oplaadkabel/unit opladen is er een probleem met de batterij. Het batterij-icoon met uitroepteken wil gewoon zeggen dat de batterij volledig leeg is. Als het probleem zich met goed werkende kabels blijft voordoen contacteer Amazon en leg hen het probleem voor. De door hen geleverde kabels zijn meestal uitstekend maar ze moeten wel met een goede stekker gecombineerd worden. Eventueel kan ook de computer als oplaadstation dienen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #90941 in Kindle paperwhite ereader laadt niet meer op
Je informatie: