Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Nieuws & Discussie kindle unlimited

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #24630 Reageer
    Caroline
    Gast

    Gebruikt iemand hier een Kindle ereader met Kindle Unlimited? Ik lees graag engelse boeken en ben benieuwd of er leuke boeken in staan en wat jullie ervaringen zijn.
    Groetjes caroline

    #24699 Reageer
    Joan
    Deelnemer

    Ik gebruik het niet en vraag me af of in Nederland wel een abonnenment op Kindle unlimited genomen kan worden. In Frankrijk en Duitsland kan het wel. Maar internationale klanten van Amazon.com kunnen of konden zich tot voor kort niet abonneren. Of het interressant zou kunnen zijn hangt van je leesgewoontes en smaak af. De Europese prijs is € 9,99 per maand. De meeste boeken die via dit abonnement aangeboden worden kosten onder $ 5 en bestsellers en boeken uitgegeven door grote uitgeverijen in het algemeen blijken er niet tussen te zitten.

    #24722 Reageer
    Caroline
    Gast

    Oh dat is jammer. Maar als de boeken van grote uitgeverijen er al niet tussen zitten vind ik het eigenlijk ook niet zo interessant. Weet jij of er zo’n zelfde soort dienst bestaat die je ook op de Kindle kunt gebruiken? Bedankt in elk geval!

    #24732 Reageer
    Joan
    Deelnemer

    Neen, ik zie er geen. De Kindle gebruikt nu eenmaal zijn eigen formaat.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #24699 in kindle unlimited
Je informatie: