Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Kobo Aura Edtition 2 Screen Frozen..

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Berichten
  • #91065 Reageer
    Alice
    Gast

    Ik heb ook een aura h2o second edition, dus zonder het reset gaatje. Blijft in slaapstand staan. De zgn reset via de power knop heb ik nu al 20x uitgevoerd maar het scherm blijft in de slaapstand. Ik zie wel wat met het blauwe Letje gebeuren dus denk wel dat hij restart. Scherm kapot ineens? Kobo contact gehad, geen hulp want 2 weken over garantietijd.

    #91079 Reageer
    Josée
    Gast

    Op vakantie ’s avonds nog gelezen. Boek dicht. Slaapstand. Volgende dag niet meer uit de slaapstand te krijgen. Niet te resetten. Dit is 2 dagen geleden. Heb hem nu aan de pc om proberen op te laden, maar na het lezen van deze berichten weinig hoop. E-reader Kobo Aura is nog maar 2 1/2 jaar oud. Wat nu?

    #91090 Reageer
    Antonia
    Gast

    Mijn kobo ereader is ongeveer 3 jaar oud en begon steeds vast te lopen. Sinds ik 6 weken geleden de hoes van mijn kobo ereader heb gehaald is deze niet meer vastgelopen. Mijn vriendin had hetzelfde probleem em ook bij haar is de kobo ereader niet meer vastgelopen.

    #91102 Reageer
    Gast

    Mijn Kobo Aura H2O (Edition 2) E-Reader is 2,5 jaar oud, en sinds vorige week loopt er opeens een witte balk over het scherm en doet ie niks meer. Hij is niet gevallen oid. Ik probeer hem uit te zetten maar ook dat gaat niet. Instructies via de Kobo helpdesk om die aan en uit knop in te drukken…werkt niet. Zo te zien wij er meer Kobo Aura’s die vastlopen, dus ik denk dat het een bekend probleem is maar dat de verkoop nog te goed loopt om er iets aan te doen. Jammer, ik ga maar eens bij Amazon kijken.

    #91617 Reageer
    Marleen
    Gast

    Ook mijn aura h2o editie 2 is vastgelopen op 1 pagina, de voorgestelde manier om hem te resetten werkt niet. Nu probeer ik hem leeg te laten lopen zodat hij uitgaat en dan hopelijk wel weer goed opstart zoals ik hierboven heb gelezen…

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
Reageer op: Reactie #91079 in Kobo Aura Edtition 2 Screen Frozen..
Je informatie: