Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Nieuws & Discussie Kobo Aura H2O komt niet uit de slaapstand

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #89355 Reageer
    Wilma
    Deelnemer

    Mijn Kobo komt soms met heel veel moeite uit de slaapstand. Ik ben bang dat het binnenkort een keer niet meer lukt. Hoe kan ik hem resetten? Ik zie geen gaatje om hem te “helpen”.

    #89369 Reageer
    Margret
    Gast

    Mijn kobo ereader komt ook niet uit de slaapstand. Advies: hard eerst, terugbrengen naar fabrieksinstellingen. Maar hoe dan? Hij komt niet uit slaapstand!!!!!

    #89946 Reageer
    wijnands v.m
    Gast

    ook mijn kobo aur h2o gaat n de slaapstand en wil niet meer wakker worden wat nu

    #90148 Reageer
    A. Tiggelman
    Gast

    Ook mijn Kobo Clara komt niet meer uit de slaapstand! Eerst hielp het nog als ik hem aan de oplader deed, maar nu wordt ie helemaal niet meer wakker! Wat kan ik doen?????

    #90183 Reageer
    Ria Huibers
    Gast

    helaas komt mijn Kobo e-reader niet meer uit de slaapstand. zachte recet werkt en ook de koppeling met de computer (opladen) lukt niet.

    graag een antwoordt.

    #90198 Reageer
    Loes
    Gast

    Kobo Aura ONE, Aura Edition 2 en Aura H2O Edition 2
    De Kobo Aura ONE, Aura Edition 2 en Aura H2O Edition hebben slechts één fysieke knop en dat is de aan/uitknop.
    Zorg er voor dat de vastgelopen Aura ONE, Aura Edition 2 of Aura H2O Edition 2 (bij voorkeur al enkele uren) aan de oplader hangt;
    Druk de aan/uitknop op de achterkant van de ereader in en hou deze ingedrukt tot het lichtje rechtsbovenaan uitgaat;
    Laat dan de aan/uitknop los;
    Druk nogmaals de aan/uitknop op de achterkant van de ereader in en hou deze (ca. 30 seconden) ingedrukt zodra je het herstellen/restore scherm ziet. De ereader gaat nu op zwart en zal zichzelf terugzetten naar de fabrieksinstellingen waarna je alles weer opnieuw kunt (moet) gaan instellen.

    Ik heb dit uitgeprobeerd en bij mij lukte het dus succes!!

    Bron: https://rsnijders.info/vakblog/2016/05/07/je-kobo-ereader-resetten/

    #90223 Reageer
    Marcel
    Gast

    Hetzelve euvel hier…hard reset gedaan 2 x. Dat probleem blijft zich herhalen en internet staat er vol mee. Deze gaat terug.

    #90679 Reageer
    Paula
    Gast

    Wordt er boos om wanneer ik niet kan lezen wanneer ik dat wil.
    Iedere keer ergenis. Wil n andere

    #90683 Reageer
    Wilma
    Gast

    Uiteindelijk heb ik de e-reader weer aan de praat gekregen door op te laden en steeds op de knop te drukken. Sinds ik hem ‘s avonds steeds afsluit en niet meer in de slaapstand zet, heb ik het probleem niet meer gehad.

    #90748 Reageer
    JS
    Gast

    Ik heb precies hetzelfde probleem gehad en inderdaad wanneer je 30 seconden lang (bij volgeladen tablet) de aan/uitknop ingedrukt houdt gaat het lampje branden en kun je hem uitschakelen. Dan opnieuw knop indrukken en dan komt alles weer te voorschijn en kon ik verder lezen. Hartelijk dank voor de goede tips hierboven van Loes. Super!!! Ik ga hem voortaan uitschakelen en niet meer in de slaapstand laten liggen. Heel veel ergernis bespaard door de tip van Loes. Chapeau.

    #90860 Reageer
    leoniek
    Gast

    mijn kobo reader blijft in slaapstand. Na het lezen van de bovenstaande adviezen heb ik de aan-uit knop van de reader zeker een minuut ingedrukt gehouden. Nopa. Blijft in slaapstand staan. heeft iemand een advies?

    #90863 Reageer
    Alice
    Gast

    Mijne reader heeft hetzelfde probleem als Leoniek. Is opgeladen maar doet werkelijk niets. Alleen als ik de reader weer ga opladen kan ik hem aan en uit krijgen maar alle boeken zijn verdwenen

    #91061 Reageer
    Inge
    Gast

    Ik vraag me af of Leoniek haar probleem heeft kunnen oplossen. Ook hier is de e-reader niet uit slaapstand te krijgen. Volgens het scherm in slaapstand en ‘Aan het laden: 75%’ maar hij wordt niet herkend als ik aan laptop aanleg.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
Reageer op: Reactie #90860 in Kobo Aura H2O komt niet uit de slaapstand
Je informatie: