Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Kobo Aura HD wilt boek niet meer openen.

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Wim
    Gast

Hoi, ik zit met een lastig probleem met mijn Kobo, de e-reader wil een e-book dat bv. op 41% staat niet meer openen, als ik het e-book wil openen blokkeert de e-reader en start hij na een paar minuten weer op naar de start pagina. Ik kan wel andere e-books openen. maar dat is toch niet direct de bedoeling.
    Tevens gaat het uit zetten van de Kobo problematisch, de ene keer gaat hij in de slaapstand, de andere keer start hij opnieuw op en weer een andere keer bevriest hij even en gaat dan weer terug naar het boek. De keren dat hij echt in de uit stand komt zal zo één op de vijf keer proberen zijn.
    Ik heb de Kobo al een keer gereset, maar dat gaf ook geen oplossing voor mijn probleem.
    Iemand een idee?
    Bijvoorbaa thartelijk dank…

#91906 Reageer
    Frank
    Gast

Hoi Wim, ik loop tegen hetzelfde aan. Het boek wat ik wil openen is reeds voor 46% gelezen maar krijg het ineens niet meer geopend. Hetzelfde boek geprobeerd te openen met een andere ereader (Kobo Clara 2E) maar hier gebeurt exact hetzelfde. Ligt dus waarschijnlijk aan het ebook en niet aan de ereader.
    Vraagje: weet je zo of het boek een inhoudsopgave heeft? Mijn boek iig niet dus wellicht is dat het probleem.
    Je kunt het overigens “oplossen” door in je bibliotheek het boek als “ongelezen” te zetten. Daarna wil het waarschijnlijk wel weer openen. Enige nadeel is dat je daarna naar de juiste pagina moet scrollen 🙁

Als je een andere werkende oplossing hebt, hor ik het graag!

#91907 Reageer
    Frank
    Gast

Hoi Wim, ik loop tegen hetzelfde aan. Het boek wat ik wil openen is reeds voor 46% gelezen maar krijg het ineens niet meer geopend. Hetzelfde boek geprobeerd te openen met een andere ereader (Kobo Clara 2E) maar hier gebeurt exact hetzelfde. Ligt dus waarschijnlijk aan het ebook en niet aan de ereader.
    Vraagje: weet je zo of het boek een inhoudsopgave heeft? Mijn boek iig niet dus wellicht is dat het probleem.
    Je kunt het overigens “oplossen” door in je bibliotheek het boek als “ongelezen” te zetten. Daarna wil het waarschijnlijk wel weer openen. Enige nadeel is dat je daarna naar de juiste pagina moet scrollen 🙁

Als je een andere werkende oplossing hebt, hoor ik het graag!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Kobo Aura HD wilt boek niet meer openen.
Je informatie: