Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Kobo Aura one mis speciale leesteken }

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #44832 Reageer
    H Janssen
    Gast

    Goedeavond ,
    Vandaag de Aura One gekocht en laten laden de synchroniseren ,
    ik wil het apperaat aanmelden via wifi netwerk ,
    echter mis ik het leesteken } in het toetsenbord ,
    ik kan mijn ereader dus niet in mijn netwerk aanmelden
    is hier een oplossing voor
    Gr H Janssen

    #44906 Reageer
    Mvbokhoven
    Gast

    Linksonder staat op het toetsenbord een grijze toets met #&+ als het goed is.

    Als je hierop tikt schakelt het toetsenbord naar speciale leestekens.

    Op de plek waar normaal gesproken de y staat staat dan bij mij (gewone kobo aura) een } teken.

    #44910 Reageer
    H Janssen
    Gast

    Bedankt voor uw uitleg ,
    Maar bij staat er een > teken
    Gr

    #45326 Reageer
    Jeroen
    Gast

    Blijkbaar heeft Kobo de toetsenbordindeling dan veranderd in de nieuwe Kobo Aura One. Je kunt de klantenservice er eens een vraag over stellen: http://kobo-nl.frontlinesvc.com/app/questionNL.
    Misschien dat ze er in een firmware-update dan iets aan kunnen/willen veranderen als er meer klachten komen. (Al zal dat jouw probleem nu niet oplossen.)

    Je kunt ook overwegen om je wifi-wachtwoord te wijzigen. Alleen moet je het nieuwe wachtwoord dan ook invoeren op al je andere apparaten die je met je wifi-netwerk hebt verbonden

    #54842 Reageer
    Maayke
    Gast

    De ] toets even vasthouden. Dan krijg je de mogelijkheid om voor } te kiezen.

    #58955 Reageer
    Hanneke
    Gast

    Bij mij werkt dit nog steeds niet krijg namelijk geen andere tekens te zien als ik de [ langer ingedrukt houdt. Is er nog een andere optie

    #59473 Reageer
    HildaT
    Deelnemer

    Volgens mij is het de kortste klap dat je even naar Kobo mailt.

    #60288 Reageer
    Nicole Vogels
    Gast

    Ik heb een kobo aura one gekregen maar maar mijn wifi wachtwoord niet invullen omdat er geen } teken bij de tekens staat hoe moet ik dit oplossen.

    #60498 Reageer
    HildaT
    Deelnemer

    Volgens mij moet je de ] lang ingedrukt houden, ik meen dat ik dit ergens gelezen had

    #65774 Reageer
    Maayke
    Gast

    Aanvulling: Als je het ] ingedrukt houdt komt het } teken tevoorschijn. Dit werkte in mijn geval pas toen ik de ereader via computer had geconfigureerd.

    #90315 Reageer
    pieter
    Gast

    dat was inderdaad even zoeken, maar deze werkt inderdaad

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
Reageer op: Reactie #44906 in Kobo Aura one mis speciale leesteken }
Je informatie: