Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Kobo Aura synct niet met Mac

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Berichten
  • #91273 Reageer
    clementine
    Gast

    kabeltje snel en krachtig inpluggen bleek bij mij te helpen

    #91298 Reageer
    MC van Ommen
    Gast

    Op mijn macbook heb ik een Satechi Usb C naar Usb A, Ethernet en HDMI Kabel Converter aangesloten. De Kobo ereader werd ook niet herkend, op 1 van de aanwezige 3.0 usb poorten heb ik toen een klein usb hubje aangesloten met 2.0 poorten en hierop de ereader. Probleem opgelost, de reader was weer zichtbaar/benaderbaar in de finder.

    #91307 Reageer
    Bob
    Gast

    per toeval kom ik er achter dat andere usb apparaten ook niet gevonden worden door de macbook. na herstarten wordt alles weer herkent incl ereader

    #91318 Reageer
    Bruno
    Gast

    Sinds kort heb ik een MacBookAir. Tot op heden is het mij niet gelukt om de Kobo Aura of Kobo Libra verbinding te maken met de McBookAir. Verschillende kabels o.a. originele Kobo snoertje geprobeerd zonder succes. Is er een speciale app / software waarmee dit probleem opgelost kan worden?

    #91387 Reageer
    Pal
    Gast

    Schiet mij lek: we hebben thuis twee MacBook Airs, een met de M1 chip en een zonder (de iets oudere variant). Op de nieuwste met M1 Chip herkent hij de Kobo Libra niet en op de ander wel. Beide MacBooks draaien op Big Sur 11.2. Zou het dan aan die nieuwe chip liggen? Ik heb trouwens als kabel een JBL kabel gebruikt (wat ik kan zien 6-pins)…
    Wie het weet, mag het zeggen.

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
Reageer op: Reactie #91387 in Kobo Aura synct niet met Mac
Je informatie: