Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Kobo Clara HD loopt na 6 weken al vast

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #90191 Reageer
    Fellie
    Deelnemer

    Ik heb 6 weken geleden een nieuwe Kobo Clara HD gekocht. Hij loopt nu al voor de 5e keer vast. In het begin kon ik het wel oplossen, door met een kabel aan de pc te koppelen, maar dat werkt nu ook niet meer. Resetten gaat niet, reageert nergens op. Na 2 minuten de knop ingedrukt te houden wordt de reader eindelijk gereset. Helaas alle boeken kwijt. Kan ik nu beter naar BCC gaan om de reader terug te brengen? Of weet iemand een andere oplossing.

    #90297 Reageer
    Josée
    Gast

    Mijn zoon had ook maar 2 weken plezier van zijn Kobo Clara na een laatste update (november). Vandaag is er weer een update geweest en zowel de e-reader van mijn man als van mijzelf staan vast. Er is geen beweging meer in te krijgen. Ik heb die van mij nu ca 1,5 jaar en die van mij man is 4 maanden oud. Ik ga mijn twijfels krijgen over deze e-reader. Ook een totale reset helpt niet.

    #90316 Reageer
    Susan
    Gast

    Mijn ereader blijft elke keer op slaapstand staan, at ik ook doe. Na tig keer reset gebeld met helpdesk: opgestuurd en andere gekregen. Zelfde euvel….hopeloos… weet iemand een goede aanpak?

    #90317 Reageer
    Susan
    Gast

    Gevonden! In de instellingen – energiebesparing en privacy-slaapstand en energie-sllepcover, hokje aanvinken.

    #90319 Reageer
    Fellie
    Gast

    Het vastlopen is minder geworden. Blijkt dat je geduld moet hebben. Zeker bij het omslaan van een pagina is dit heel lastig. Soms duurt het echt langer dan 1 minuut voordat de e-reader een pagina verder gaat. Op internet wel dingetjes gevonden. Niet te veel boeken op de rader helpt. Toch blijft het kwakkelen. Zo gaat je leesplezier al snel over in irritatie. Susan, fijn dat jouw probleem is opgelost. Nu de andere problemen nog. Hoop wel dat er snel een oplossing komt, hier wordt ik langzaam gek van.

    #91601 Reageer
    Erik
    Gast

    KOBO clara; ik kan de bladzij niet meer omslaan bestaande bladzij blijft in beeld. wat kan ik doen?

    #91610 Reageer
    J. Fabe
    Gast

    Geen kobo meer kopen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Reageer op: Reactie #90297 in Kobo Clara HD loopt na 6 weken al vast
Je informatie: