Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Kobo e-reader blokkeert in slaapstand!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #89539 Reageer
    Joh van Tienoven
    Gast

    Kobo e-reader zit vast in de slaapstand en is met de aan-/uitknop niet te avticeren. Wie weet raad?

    #89569 Reageer
    Jeroen
    Gast

    Waarschijnlijk is de accu dan helemaal leeg. Het laatst weergegeven scherm blijft zichtbaar, want bij e-Ink kost alleen het wijzigen van het beeld energie. Ook als hij helemaal leeg is blijft daar dus staan dat hij in slaapstand is…
    Advies: minimaal een uur laden, direct aan het stopcontact, met een onbeschadigde kabel, en vervolgens 10 seconden op de aan/uit-knop drukken. Waarschijnlijk is de batterij zo leeg dat het opladen via de USB-verbinding van de computer niet op gang komt.

    #89787 Reageer
    Conny
    Gast

    Gisteren nog gelezen, nu blokkeert ook mijn e-reader in slaapstand. Ga proberen hem op te laden, kijken of hij het daarna wel weer doet. Al vind ik het vreemd dat hij al leeg zou zijn.

    #89843 Reageer
    Conny
    Gast

    Geprobeerd om mijn geblokkeerde e-eader na het opladen weer aan de praat te krijgen. Dat lukte in 1e instantie niet, maar na een dag lukte het de 3e x wel. Hoera!!!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #89787 in Kobo e-reader blokkeert in slaapstand!
Je informatie: