Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Nieuws & Discussie KOBO en Bol.com bijten elkaar, in plaats van dat ze samenwerken?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #42438 Reageer
    nixmit
    Deelnemer

    Vandaag een ePub bij Bol.com gekocht. Om dat op mijn Kobo te zetten moest ik inloggen met een Bol.com account in plaats van een Kobo account.
    Nu ben ik alle leesgegevens kwijt van boeken die ik eerder, bijvoorbeeld bij een Libris boekhandel, kocht.
    Daar mogen Kobo en Bol.com wel even voor waarschuwen!

    #42440 Reageer
    nixmit
    Deelnemer

    Na wat Googelen heb ik ontdekt dat je vanuit je Kobo account het Bol.com account kunt koppelen.
    Kobo Desktop noch de instructies bij de bestelling maken daar melding van.
    Als het goed is kan ik nu beide bibliotheken weer zien. Benieuwd of ook de leesgeschiedenis terugkomt. . .

    #75126 Reageer
    Agnes
    Gast

    En is het gelukt?
    Ik zit er ook steeds mee te klieren namelijk

    #75162 Reageer
    Redactie
    Moderator

    Hallo Agnes,

    In dit artikel staat hoe je de accuonts van bol en kobo kunt koppelen zodat je van allebei alle e-books op je e-reader hebt staan. Hopelijk lukt het hiermee!

    8 tips voor je Kobo e-reader

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #42440 in KOBO en Bol.com bijten elkaar, in plaats van dat ze samenwerken?
Je informatie: