Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Kobo Glo reageert niet meer

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • #65274 Reageer
    HildaT
    Deelnemer

    Heb je de e-reader al eens aan het stroom opgeladen met een telefoonlader?

    #67808 Reageer
    caroline
    Gast

    Hallo,

    Heb mijn ereader al een 3 tal maand niet meer gebruikt sinds mijn bevalling… en heb weer zin om in de boeken te vliegen. Probleem: mijn scherm blijft staan op : laad je ereader op: sluit je ereader op een stopcontact of computer aan om op te laden.
    Ik heb dit nu gedaan maar het scherm blijft hetzelfde icoon met platte batterij vertonen en vermelding op te laden.
    Hoe los ik dit op? Heb enkel aan uit knop bovenaan ereader en geen lichtknopje…

    #73716 Reageer
    Els
    Gast

    Alle bovenstaande oplossingen geprobeerd, maar de e-reader (kobo- Aura) blijft staan op herstellen. Links onderin 5 blokjes, die van links naar rechts aan en uit gaan, daaronder in verschillende talen Herstellen. Als de reader aanstaat (wit lichtje bovenin) dan flikkert het scherm af en toe op maar dat is alles… reader 3 jaar oud, toch dure boeken…

    #77408 Reageer
    Saskia
    Gast

    Gisteren een Kobo auro edition 2 gekocht en doet het nu al niet meer. Je ziet de tekst door je nieuwe pagina en als hij uit staat zie je dat ook. Nu wilde ik alle stappen door lopen om hem te resetten maar hij doet niks meer. Kruisje klikken reageerd hij niet,aan en uit zetten helpt niet.. ben het nu al zat en iedereen raden mij deze aan. Wat kan dit zijn ?

    #79420 Reageer
    Harrie Coppens
    Gast

    Kobo GLO HD werkt niet meer.De accu laadt niet meer op. Wel hele nacht op de oplader gestaan. Resetknop werkt ook niet.
    Truc met lichtknop, zoals hierboven beschreven, werkt ook niet. Waarschijnlijk accu stuk.
    Nog wel garantie maar de winkel, Klein XL Eindhoven, is failliet.
    Mediamarkt heeft ook Kobo maar geeft hier geen garantie op.
    Twee keer Kobo formulier ingevuld, (bij Mediamarkt en thuis) waarop ze zouden terugbellen maar niets gehoord.
    Ook geen telefoonnummer van Kobo gevonden.
    Wat nu?
    Groet, Harrie

    #79791 Reageer
    Ann
    Gast

    Ik heb een Kobo aura gekocht maar we kunnen met geen mogelijkheid onze Wifi erop krijgen! Er is wel signaal maar hij pakt het gewoon niet. “kan niet verbinden met….”. We hebben wifi uit gezet daarna weer proberen. Netwerk er weer opnieuw toevoegen, maar helaas geen succes. We zitten in de kamer, dus is er dichtbij signaal daar kan het niet aan liggen. De router hebben we ook al op reset gedrukt, om maar wat te proberen.
    Wie weet de oplossing.

    #79810 Reageer
    Redactie
    Moderator

    Soms helpt het ook om je e-reader even helemaal opnieuw op te starten. Als het wachtwoord van je netwerk gewoon klopt en er geen problemen zijn met het netwerk, dan kun je ook nog een fabrieksreset proberen. Je bent dan wel je gegevens kwijt. Lukt dit ook allemaal niet dan kun je beter even informeren bij de (web)winkel waar je de Kobo hebt gekocht, misschien kunnen ze hem voor je opsturen/omruilen.

    #80977 Reageer
    jo
    Gast

    Heb ook een Glo die regelmatig hangt. Normaal altijd te resetten met de paperclip. Vandaag niet. Opengemaakt batterij los en vast gemaakt en de interne memory kaart los en vast gemaakt. Daarna was ie wel te resetten.

    #86029 Reageer
    Corrie
    Gast

    Mijn irider geeft te weinig licht, ik kan niet meer lezen in het donker, hij is helemaal op geladen

    #86037 Reageer
    Joan
    Gast

    Staat het licht wel(voldoende)aan? Soms zet je onbewust het licht zo goed als uit.

    #86179 Reageer
    DJ
    Gast

    Kobo Glo HD reageerde echt nergens meer op. Alleen een rood lampje achter de aan/uit knop was zichtbaar. Heb hem open gemaakt, memorykaart verwijderd en weer erin gedaan. Daarna met paperclip gereset en alles werkt weer!!
    Echt niet eng om te doen, kijk eventueel op YouTube onder Kobo Glo HD openmaken.

    #89790 Reageer
    Bedankt DJ
    Gast

    Hoi DJ, dankjewel – dit was de winnende tip! groeten

    #90190 Reageer
    Dave
    Gast

    Koppelen aan je PC, je hoeft niet te doen, zodra verbonden, kan je weer disconnect doen en dan werkt het weer

    #90875 Reageer
    nonblond
    Gast

    De truc met het lichtknopje en de aan- en uitknop werkt anno 2020 nog steeds.

    #90900 Reageer
    F J Marcus
    Gast

    Blij met dit item – wij hebben onze KOBO hierdoor weer aan de praat gekregen!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
Reageer op: Reactie #86179 in Kobo Glo reageert niet meer
Je informatie: