Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Kobo Glo Refurbished in de aanbieding Bol.com

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #29608 Reageer
    Redactie
    Moderator

    De Kobo Glo Refurbished is nu in de aanbieding bij Bol.com voor 69,99 i.p.v. 79,99. De Kobo Glo heeft instelbare achtergrondverlichting. Het ‘Refurbished” houdt in dat het om een geretourneerde e-reader gaat die door Kobo volledig nagekeken, leeggemaakt en geüpdatet is. Het apparaat wordt geleverd in een nieuwe verpakking en de fabrieksgarantie is, net als bij alle andere Kobo e-readers, 2 jaar.

    #30747 Reageer
    ebbie
    Deelnemer

    Ding is niet voor niets terug naar de winkel/fabriek gezonden lijkt mij,…
    En als men er al ZOVEEL hebben dat ze er eigenlijk teveel van hebben en dus maar in de uitverkoop gooien wekt
    dit bij mij wel enig wantrouwen…..
    Goedkoop is duurkoop in de regel, waarheid als een koe!

    #33426 Reageer
    Lusie
    Gast

    Mijn sony ereader was ook refurbished. Ik heb hem 5 jaar geleden gekocht en pas een maand geleden had hij voor het eerst kuren.
    Ik ben dan ook van mening dat een refurbished ereader prima is. Je hebt immers garantie van 2 jaar, dus als er iets mis is kun je de ereader ter reparatie aanbieden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Reactie #30747 in Kobo Glo Refurbished in de aanbieding Bol.com
Je informatie: