Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Kobo Glo wordt niet meer herkend door pc

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 61 tot 66 (van in totaal 66)
  • Auteur
    lex
    Gast

Ik had hetzelfde probleem en alles had ik geprobeerd kabeltjes, resetten en alle andere tips. Niets hielp. De gevonden oplossing werd aangegeven door Khendriks op Ereaders forum. Gebruik Calibre E-book management .Dit programma is gratis te downloaden, ook in het Nederlands, werkt heel goed. Maar er moet één instelling correct zijn. De bolletjes in het icoontje “verbinden/delen” moeten groen zijn, klik op “inhoudsserver starten” wanneer ze grijs zijn. Het icoontjes kan verborgen zijn. Klik dan op de 3 stipje helemaal rechts. Bij mij werkt het verbinden met de Kobo weer als vroeger.

#90787 Reageer
    Erik
    Gast

@Richard Bedankt dit was bij mij de oplossing, samen met het originele kabeltje.

Wat bij mij altijd werkt is de computer (Windows10) afsluiten terwijl ik Shift ingedrukt houdt. Kobo aansluiten op PC en PC opnieuw opstarten. Kobo weer laten verbinden met PC en hij is weer zichtbaar.

#90788 Reageer
    Mariska
    Gast

Ik had hetzelfde probleem…ander kabeltje met dezelfde stekkers er aan en hij deed het niet. De originele snoer terug gevonden en daarmee werkt het meteen goed. Er zit dus verschil in de snoeren, ook al lijkt dit niet zo.

#90862 Reageer
    felicien
    Gast

Installeer anders Adobe Digital Reader werkt perfect en gemakkelijk

#90895 Reageer
    Nelien
    Gast

Ik download de boeken vanuit de bibliotheek en sleep ze dan naar Calibre, dat werkte.

Erg fijne tip om de boeken zo tochin mij e-reader te krijgen, wat een frustratie.

#90940 Reageer
    Chris
    Gast

Bij mij werkt het allemaal niet. Slechte zaak. Kobo site geeft ook geen tips. Maar weer terug naar papier ☹️.

6 berichten aan het bekijken - 61 tot 66 (van in totaal 66)
Reageer op: Kobo Glo wordt niet meer herkend door pc
Mijn informatie: