Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Kobo Glo wordt niet meer herkend door pc

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 76 tot 80 (van in totaal 80)
  • Auteur
    Berichten
  • #91407 Reageer
    Maaike
    Gast

    Een oud onderwerp dit, maar ik had hetzelfde probleem. Kobo Glo openen, sd kaartje eruit en met usb adapter inpluggen in pc. Ziet hem direct. Ik had ook al verschillende nieuwe kabeltjes gekocht en alle tips van hierboven uitgeprobeerd, maar dit is de enige echt werkende!

    #91414 Reageer
    Gerty Starmans
    Gast

    Dank je wel voor je uitvoerige info. Het was gelukt op mijn Kobo Aura.
    Had bij Bol.com/kobo al een live chat gehad maar daar word je ook niet wijzer van. Ze gaan iig aangeven bij hun it groep dat de upload van Mac naar Kobo sinds de update niet meer werkt. Ben benieuwd naar hun oplossing!!

    #91466 Reageer
    Theo Klanke
    Gast

    Had hetzelfde probleem. iMac herkende Kobo niet. Gebeld met Kobo en daarna opnieuw gesynchroniseerd en toen was probleem verholpen. Nieuwe update gemaakt en kobo vroeg na aansluiting weer als vanouds: “verbinding maken”.

    #91704 Reageer
    C de Rijk
    Gast

    Ik heb dit euvel verholpen door de aan/uit knop heel lang ingedrukt te houden terwijl hij aangeslopen was. Hij schakelde uit en daarna weer aan. toen herkende mijn laptop de Kobo wel

    #91766 Reageer
    Mascha
    Gast

    Zelfde probleem hier. Met de mail lukt het inderdaad wel.
    Het enige is.. ik heb er best veel boeken op staan en wil eigenlijk een andere E-reader door dit euvel.
    Maar die boeken krijg ik dan niet meer overgezet… heeft iemand daar een idee over?

5 berichten aan het bekijken - 76 tot 80 (van in totaal 80)
Reageer op: Reactie #91407 in Kobo Glo wordt niet meer herkend door pc
Je informatie: