Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Kobo Glo

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #53686 Reageer
    RdL
    Gast

    Ik ben in het bezit van een Kobo Glo HD ereader. Deze heb ik in juni gekocht en toen via wifi geactiveerd. Na wat gekochte boeken erop gezet te hebben wilde ik gisteren via http://www.bibliotheek.nl ook wat boeken erop zetten. Toen moest de Kobo dus aangesloten worden op de pc en merkte ik dat dit niet werkte. Na 3 pc’s geprobeerd te hebben ben ik terug naar de winkel gegaan en daar probeerden ze het ook, eerst met de originele kabel en toen met een nieuwe kabel. Met de nieuwe kabel werkte het dus die kabel kreeg ik mee….ondertussen thuis gekomen en wederom geprobeerd hem aan te sluiten. Hij maakt wel connectie maar het schermpje waar je op “verbinden” moet klikken springt steeds weer weg, dus echt contact maakt hij niet. Nu kreeg ik als optie hem op te sturen omdat het waarschijnlijk aan de aansluiting ligt alleen ik wil hem meenemen op vakantie en die vakantie is snel! Kan iemand mij helpen om hem sneller weer in gebruik te krijgen??

    #53691 Reageer
    Marjolein
    Gast

    Hoi, ik kan de pagina van bibliotheek.nl/ebooks niet bereiken, maar hier staat een contact dat je kunt bellen. Het is een bekend probleem hier. Soms adviseren ze dat je de ereader terug in de fabrieksinstellingen moet zetten maar meestal helpt dit niet. Je kunt het beste ze benaderen. Zij kunnen ook op afstand kijken en je daadwerkelijk helpen!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #53691 in Kobo Glo
Je informatie: