Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Kobo wordt langzaam en loopt steeds vast

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #23330 Reageer
    Juliaaa
    Gast

    Hoi iedereen,

    Ik heb nu bijna twee jaar een kobo aura. Tot nu toe beviel hij goed, alleen krijgt hij nu kuren! Hij loopt steeds vaker vast (ik kan hem dan wel resetten). Ook irritant is dat ik als ik nieuwe boeken koop, ze wel in het blokje “nieuwe boeken” verschijnen op de home pagina, maar als ik er dan op klik staan ze niet in de lijst. Ik kan ze dan alleen vinden door er via Zoeken in Bibliotheek naar te zoeken.
    Ik gebruik hem op zich wel veel maar er staan maar ongeveer 100 boeken op, lijkt me ook niet echt veel. Is mijn Kobo aan vervanging toe? Herkent iemand dit? Twee jaar is toch niet oud voor een ebook reader???

    #23331 Reageer
    Juliaaa
    Gast

    O ja, en het lampje is ook niet meer zo fel als eerst:(

    #23367 Reageer
    Sandra
    Gast

    Ik merk dat er een software update is geweest bij kobo. Die heeft waarschijnlijk iets met het licht gedaan. In het begin deed ie bij mij helemaal niet. Ik heb geen aura maar h2o. Maar volgens mij heeft aura ook een software update gehad.
    Je zou ook eens kunnen kijken of er pdf of slecht opgemaakte epub boeken tussen zit. Merk vaak dat die problemen geven. Ook zou je al je boeken eens op je micro sd kaartje kunnen zetten. Indien je dat hebt. En dan Dan zou je hem eens op de fabrieksinstellingen kunnen zetten. Zet wel eerst je boeken op je kaartje anders ben je ze kwijt. Mocht je er een DRM boek er tussen zitten dan kun je die kwijt zijn. Simpel opnieuw downloaden en de DRM eraf halen met een programmaatje. Is niet anders.
    Log dan in bij de boekhandel waar je het boek hebt gekocht en download hem opnieuw.

    #23372 Reageer
    HildaT
    Deelnemer

    Waarom kan je boeken met een DRM kwijt raken en boeken zonder DRM niet?

    #23376 Reageer
    Sandra
    Gast

    Lees dit maar eens,dan begrijp je waarom.
    Ik heb over DRM niet sociale DRM die kun je altijd overzetten.
    http://ereaderskiezen.nl/drm-kopieerbeveiliging-ade-ebooks

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: Reactie #23367 in Kobo wordt langzaam en loopt steeds vast
Je informatie: