Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Kobo zet zichzelf steeds terug naar fabrieksinstellingen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #77468 Reageer
    Kimmy
    Gast

    Hallo allemaal. Sinds kort doet mijn Kobo Aura raar. Als de batterij leeg is en ik laad hem op, dan start hij daarna helemaal opnieuw op. Alle instellingen, boeken en account is dan weg. Alsof hij helemaal is teruggezet naar de fabrieksinstelling. Zo irritant. Ik moet hem dus steeds opnieuw configureren en mijn account instellen en zo. Weet iemand hoe dat komt en wat ik eraan kan doen?? Ik heb hem al iets van vier jaar, dus geen garantie meer.

    #77471 Reageer
    Joan
    Gast

    Gebeurde dit zomaar of na een updaten van de firmmware? Wacht je met opladen tot de batterij volledig leeg is ? Soms helpt om het toestel niet te leeg te laten lopen en dus tijdig op te laden. Die volledig leeggezogen batterij terug aan de praat krijgen vraagt nogal wat van het toestel. Eventueel kan een update helpen, al verkiezen velen niet te updaten als de firmware goed werkt.

    #77478 Reageer
    Kimmy
    Gast

    Ik weet niet precies wanneer het begonnen is, sinds een maand ofzo denk ik. Als er updates zijn dan worden ze vanzelf geinstalleerd volgens mij. Het is inderdaad alleen als hij helemaal leeg is. Ik gebruik mn ereader soms een tijd niet dus vandaar dat hij soms helemaal leeg is. Ik snap dat dat dan veel vraagt van de batterij om weer op te starten, maar het is toch wel raar vind ik.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Reactie #77471 in Kobo zet zichzelf steeds terug naar fabrieksinstellingen
Je informatie: