Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo laatste gelezen boek cover blijft zichtbaar wanneer ik Kobo Aura uitzet

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Berichten
  • #30638 Reageer
    Saverio
    Gast

    Ik heb op mijn tabled een Kobo app van bol.com, het heefd altijd goed gewerkt tot ik een eboook opstandaardboekhandel heb gekocht, als ik de boek op mijn tabled lees kan ik helaas niet verder lezen waar ik ben gebleven op mijn iphone. Het is nochtans met dezelvde app en met hetzelvde acount, betekend het dat je verplicht bent om alleen bij bol.com ebooks te kopen? Pleasse help

    #30676 Reageer
    Jeroen
    Gast

    Je kunt je boeken natuurlijk kopen waar je maar wilt. Maar het op een ander apparaat doorlezen waar je gebleven bent werkt inderdaad alleen voor boeken gekocht bij Kobo of (sinds de samenwerking tussen Kobo en Bol.com) bij Bol.com. Kobo houdt van de boeken namelijk op hun server bij hoe ver je er in bent. De Kobo-app op je iPhone en/of tablet haalt daar vandaan hoe ver je bent gebleven. En dat werkt natuurlijk niet met een boek wat je ergens anders hebt gekocht.

    #31626 Reageer
    Tess
    Gast

    hai, fijne tip dit, ik vroeg het me ook af of ik hem wel juist uitzette.
    Tip heeft gewerkt, er verschijnt nu ”uitgeschakeld’ zoals ook in de handleiding staat.
    Bedankt!

    #31966 Reageer
    Frits
    Deelnemer

    Monique bedankt, het bol.com logo met tekst is na openen van het boek wel drie bladzijden lang te zien. .kobo affiliate was DE oplossing.

    #91319 Reageer
    Carla de Rijk
    Gast

    Ik vroeg het mij ook af omdat ik van iemand hoorde dat de afbeelding was ingebrand.
    Daar werd vanuit KOBO niets aan gedaan.

    #91320 Reageer
    Carla de Rijk
    Gast

    Het is mij idd gelukt om via ‘Instellingen’ en ‘Energie sparen’ het vinkje weg te halen onder ‘Slaapstand en uit’.
    Nu is de afbeelding verdwenen.

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
Reageer op: Reactie #91319 in laatste gelezen boek cover blijft zichtbaar wanneer ik Kobo Aura uitzet
Je informatie: