Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Mijn Kobo Plus account i.c.m. de e-readers van mijn 2 kinderen

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Abby
    Gast

Ik weet dat ik mijn Kobo plus account kan koppelen aan 5 apparaten maar hoe zit dat precies? Mijn 2 kinderen hebben ieder een eigen Kobo e-reader gekregen en deze wil ik aan mijn Kobo plus account koppelen. Kunnen wij 3-en los van elkaar onze eigen boeken lezen zonder dat zij mijn boekenbibliotheek kunnen inzien en zij van elkaar? Zo niet, heeft iemand misschien een advies hoe hier het beste mee om te gaan. (huren bij de Bibliotheek vind ik zo’n gedoe met kabeltje en uploaden maar als het niet anders kan met de Kobo account, dan moet dat maar). – Alvast dank voor de reactie/input.

#91469 Reageer
    Luna
    Gast

Ja je ziet wat de ander aan het lezen is. Maar je kan mapjes aanmaken op je e-reader. Boeken van mama, boeken van (naam kind) op die manier blijft het toch wat gescheiden. Als jij op jouw e-reader de mapjes maakt en de boeken indeelt is dat na synchronisatie ook op de e-readers van jouw kinderen. Mits zij ook synchroniseren.

Je kan allemaal op het Kobo Plus abonnement lezen als je alle drie jezelf aanmeldt met hetzelfde account op de reader.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Mijn Kobo Plus account i.c.m. de e-readers van mijn 2 kinderen
Je informatie: