Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Nieuws & Discussie Moet je video’s voor volwassenen bekijken?

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Jojos
    Gast

Wat is volgens jou het voordeel van zulke sexy video’s en hoe kunnen ze zelfs nuttig zijn voor mensen? Hoe vaak kijk je naar zulke video’s? Kan iemand van jullie trouwens een goede website aanbevelen waar je dergelijke inhoud in alle rust kunt bekijken?

#91865 Reageer
    Momoko
    Gast

Mijn antwoord is ja. Voor sommige mensen kunnen video’s voor volwassenen dienen als een bron van informatie over seksuele praktijken en technieken. Voor mij persoonlijk zijn zulke video’s op https://nl.4pig.com/ zeer informatief en helpen ze om mijn seksleven met mijn partner interessanter te maken. Het voegt nieuwe ideeën en stemming toe. Daarom moet je iemand hiervoor niet veroordelen of, integendeel, dwingen om te kijken. Het moet een persoonlijke keuze van iedereen zijn, die ik in ieder geval zal respecteren.

#91866 Reageer
    Bonterd
    Gast

Het bekijken van video’s voor volwassenen is voor iedereen een persoonlijke keuze, en het is belangrijk om de voor- en nadelen hiervan te begrijpen. Sommige mensen gebruiken dergelijke video’s voor plezier, ontspanning of als vorm van entertainment. Ik ben ook een van dat soort mensen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Moet je video’s voor volwassenen bekijken?
Mijn informatie: