Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Over de site nieuwe site

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #19201 Reageer
    Algernons Broer
    Gast

    Hallo,
    Ik geloof dat ik hier per ongeluk terecht ben gekomen, want zowel de oude al deze nieuwe site zijn aktief.
    Enfin, het zal wel door mijn ‘onderzoekende’ instelling komen. 🙂
    Gaat alle oude content ook op dit nieuwe form worden overgezet?

    #19202 Reageer
    Redactie
    Moderator

    De domeinnaam en de site zijn vanmorgen naar een andere hosting verhuisd, daardoor kan het gebeuren dat je soms nog de oude site voorgeschoteld krijgt (de oorzaak daarvan is een technisch verhaal..). Als het goed is, is dit binnen een aantal uur helemaal opgelost.

    Het forum konden we helaas niet meeverhuizen, dus hier beginnen we met een schone lei 🙂

    #19767 Reageer
    koosr46
    Deelnemer

    Wat een vreselijke teruggang, terug na de middeleeuwen.
    Niets uitgetest, een stelletje AMATEURS, VRESELIJKE site
    Is ook te zien aan het aantal gebruikers in het forum.
    Nergens kun je bijkomen, geen idee hoe een nieuw onderwerp te openen.
    Mislukking van het jaar
    Schrap me aub uit de lijst.

    #19771 Reageer
    Carel
    Deelnemer

    Daar heb je zeker een punt koosr46. Het was me nog niet opgevallen omdat ik geen nieuw topic gestart heb maar ik kan ook nergens een “knop” vinden om een nieuw topic aan te maken. Ik bekijk deze site eigenlijk alleen maar met. Een iPad dus wellicht deugd die website code nog niet. Heeft iemand daarop een antwoord? Zetmolm bijvoorbeeld want die heeft vandaag iets nieuws aangemaakt over spam.

    #19775 Reageer
    zetmolm
    Deelnemer

    Nieuw onderwerp aanmaken is echt doodeenvoudig: ga naar het forum waaraan je een nieuw onderwerp wilt toevoegen (bijvoorbeeld in Algemeen > Nieuws & Discussie), en je kunt onder aan het scherm meteen beginnen met typen.

    #19777 Reageer
    Carel
    Deelnemer

    Dank je zetmolm, het is me nu duidelijk.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Reageer op: Reactie #19771 in nieuwe site
Je informatie: