Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Over de site Nieuwe website en nieuw forum

12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Berichten
  • #19682 Reageer
    zetmolm
    Deelnemer

    @HildaT, ja, dat klopt, maar dat wil ik juist niet; ik wil een nieuw tabblad. De ‘standaardfunctie’ van de middelste muisknop is dat je de link in een nieuw tabblad krijgt. Dat werkt bijna overal, behalve hier dus en bij de Telegraaf.

    #19684 Reageer
    Johanvw
    Gast

    Ziet er wel netjes uit……
    Zonde dat het oude forum helemaal verdwenen is: voor (nieuwe) ereader gebruikers was er best de nodige bruikbare informatie voorhanden, ook nog eens gesorteerd in diverse rubrieken. Jammer!

    #19785 Reageer
    monique
    Deelnemer

    Ik vind de site er niet op vooruit gegaan. Het is is veel onoverzichtelijker. Balen.
    Wat ik helemaal erg vind is dat alle topics verdwenen zijn. We hebben met zijn alle elkaar veel kunnen helpen. Zoiets gooi je niet weg. Een hoop mensen met problemen vonden de oplossingen in de bestaande topics. Nu is alles weg.
    Geen woorden voor. Jammer.

    #19787 Reageer
    Carel
    Deelnemer

    Die oude topics zijn niet weg Monique. Zie “Oude forum (inactief)” in het Forum-menu.

    #23011 Reageer
    monique
    Deelnemer

    O jee. Sorry dat heb ik over het hoofd gezien.
    Stom.

    #23041 Reageer
    Zwaantje
    Deelnemer

    Ik vind het wel even wennen maar het ziet er goed uit.

    Maar ik heb op mijn tablet de pop ups uitgeschakeld en krijg desondanks iedere keer een zeer irritante pop up van Elly’ s choice.
    Als ik naar een tweede pagina van een forum wil dan moet ik helemaal naar boven scrollen omdat die pop up in de weg zit.

    Sterker nog, ik kan maar nauwelijks bij de knop om het bericht te plaatsen, ik zie van die knop alleen maar een klein randje.

    #23042 Reageer
    Martijn
    Deelnemer

    Ik heb de pop-up op het forum maar uitgezet, want dat is inderdaad niet zo handig. Maar elders op de site: als je op het grijze kruisje rechtsboven in de pop-up klikt, krijg je hem als het goed is in het vervolg niet meer te zien.

    #23044 Reageer
    Zwaantje
    Deelnemer

    Bedankt, hij is nu op het forum weg.

    Op mijn tablet is het wel moeilijk om op het forum te komen.
    Aan de rechterkant staan reclames.
    Op zich niet zo’n ramp, de site moet ook bestaan.
    Maar als ik op “forum” tik komt er een keuzemenu, deze valt over die reclame heen. Als ik op een forumonderwerp tik krijg ik steeds die er onderliggende reclame.
    Pas na 6 of 7 pogingen kom ik eindelijk op het forum.

    Ik weet niet of dit alleen op een android tablet zo is.

    #23054 Reageer
    Zwaantje
    Deelnemer

    Het is opgelost, het kopje Forum is verplaatst en nu kom ik direct op het forum.

    Bedankt.

    #23060 Reageer
    Redactie
    Moderator

    Graag gedaan!

    #31968 Reageer
    Frits
    Deelnemer

    Geachte website beheerder,
    Kunt u mij zeggen waar ik mijn gekregen wachtwoord kan wijzigen in iets eenvoudigers?

    #32101 Reageer
    Redactie
    Moderator

    Hallo Fijkel,
    Links boven aan de website kun je klikken op ‘Aanmelden’. Je kunt dan je emailadres invullen en hierna kiezen voor de optie ‘Wachtwoord vergeten’. Op deze manier kun je een nieuw wachtwoord instellen.

12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
Reageer op: Reactie #19239 in Nieuwe website en nieuw forum
Je informatie: