Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo nummers Bladwijzers kwijt, staat alleen nog 23% gelezen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #24983 Reageer
    berlas
    Gast

    nummers Bladwijzers kwijt, staat alleen nog 23% gelezen hoe lost men dit op?

    #24984 Reageer
    Joan
    Deelnemer

    Wat meer uitleg zou een gericht antwoord mogelijk maken. Over welk toestel gaat het? Wat is gebeurd? Heel soms lijkt de instelling plots te veranderen. Kijk eens onder Instellingen/Leesintellingen – meestal kom je in dit menu door op de streepjes in de rechterbovenhoek van de reader te tikken – en pas daar de instelling terug aan. Als je weet hoeveel bladzijden het boek telt weet je met de aanduiding 23% zo ongeveer wel op welke bladzijde van het boek je bent. Sommige Kindle boeken geven geen bladzijden weer. Ik veronderstel dat je voorheen wel een aanduiding van de blz kreeg. Die moet dus opnieuw in te stellen zijn via de reader.

    #24985 Reageer
    annemiek
    Deelnemer

    Volgens mij heb je ook net een update gehad van Kobo (gok dat je een Kobo hebt omdat je in het Kobo subforum zit). Ik heb deze iig wel gehad. Zoals Joan al zei kan het dan handig zijn om te kijken of je via de instellingen misschien iets aan moet passen, volgens mij staat het namelijk automatisch op percentage en kan het dus door de update komen dat dit terug gezet is naar de standaard instellingen (of is verwijderd doorKkobo omdat het aantal pagina’s toch veranderd zodra je het lettertype vergroot of aanpast).

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Reactie #24984 in nummers Bladwijzers kwijt, staat alleen nog 23% gelezen
Je informatie: