Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Amazon op zoek naar een Kindle 3rd generation

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #64598 Reageer
    lucas180692
    Deelnemer

    hallo mensen,

    Mijn vriendin is fan van de kindle K3 echter is deze helaas gesneuveld. ze is erg gehecht aan dit type ereader en ben dus opzoek naar de zelfde ereader. mijn hoop is dat iemand hier eentje te koop heeft of wellicht iemand kent die dit verkoopt. ik heb marktplaats al afgestruind, maar helaas niks gevonden.

    ik hoor graag van u of iemand mij kan helpen 🙂

    met vriendelijke groet,

    Lucas Holtkamp

    #64696 Reageer
    Redactie
    Moderator

    Oei, die is al wel van even geleden. Wordt lastig denk ik om de Kindle 3rd generation (officieel de Kindle Keyboard) nog ergens op te snorren. Wat vindt je vriendin precies zo fijn aan de K3? De fysieke bladerknoppen? Er zijn ook nieuwere modellen die fysieke bladerknoppen hebben, zoals de nieuwe Icarus Illumina E654BK of de (helaas wel prijzige) Kindle Oasis. Als je vriendin gehecht is aan de Kindle-omgeving, kun je ook de Kindle Paperwhite (115 Euro, te koop bij Mediamarkt of Amazon.de) overwegen. Dan heb je een prima scherm (veel scherper dan dat van de K3) met schermverlichting.
    Ik zou zo gauw geen e-readers weten die nog een toetsenbord hebben, zijn inmiddels allemaal touchscreens geworden. Succes met je zoektocht!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #64696 in op zoek naar een Kindle 3rd generation
Je informatie: