Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Content Ebooks Overzetten bibliotheek van sony

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #24777 Reageer
    lenaerts paul
    Gast

    Hoy,had een sony e-reader doch deze heeft de geest gegeven.Heb nu een kobo glo aangeschaft maar…..Hoe zet ik de boeken van de sony bibliotheek (op de pc) over naar de kobo bibliotheek en de kobo zelf????

    #24778 Reageer
    Joan
    Deelnemer

    Voor zover ik weet is de Kobo bib een virtuele bib verbonden aan je Kobo-account. Ik gebruik die bib niet. Indien de boeken niet DRM-beveiligd zijn of van een Watermerk zijn voorzien, zou ik Calibre installeren en met dit programma je boeken beheren. Eens geïmporteerd kun je de boeken sturen naar je Kobo. Mochten de boeken nog van Adobe DRM voorzien zijn dan kun je er voor kiezen of de DRM te verwijderen – talrijke topics verschenen daarover op het oude Forum – of je kunt de Kobo authenticeren met hetzelfde ID als je Sony had en en je computer heeft. Mogelijks moet je de boeken eerst importeren in ADE, het boekenbeheerprogramma van Adobe zelf voor je ze naar de Kobo kunt slepen. Gebruikte je voorheen ADE niet maar hebben je boeken wel een Adobe-DRM, download dan een oude versie die nog compatibel is met het boekenbeheerprogramma van Sony. Zelf gebruikte ik steeds ADE in combinatie met Sony. Gebruik hier hetzelfde ID als je voor de Sony en je computer gebruikte. Succes.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #24778 in Overzetten bibliotheek van sony
Je informatie: