Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo past de kobo glo refurbished in een sleepcover van Rakuten?

  • Dit onderwerp bevat 2 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door Arthur.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #29145 Reageer
    Matthijs
    Gast

    Past de kobo glo refurbished in een sleepcover van Rakuten?

    Op de verpakking staat kobo glo HD en kobo touch 2.0, alleen zei de verkoper dat deze (de refurbished) ook wel zou passen.

    Iemand een idee?
    Ik vind dat ik namelijk nogal moeilijk moet doen om ‘em erin te krijgen en dat ik niet meer precies kan typen wanneer ‘ie erin zit.

    Groeten,
    Matthijs

    #29178 Reageer
    Jeroen
    Gast

    Andersom werkt voor mij in elk geval goed. Ik heb een Kobo Glo HD in de oude sleepcover van mijn Kobo Glo zitten (die is kapot gegaan). En dat past precies. Beide zijn nagenoeg even groot. Ik denk eerlijk gezegd niet dat er verschil zit in de oude of nieuwe sleepcovers:
    Afmetingen van beide ereaders volgens Rakuten (de maker van de Kobo):
    Kobo Glo 157 x 114 x 10 mm.
    Kobo Glo HD 157 x 115 x 9,2 mm.

    En de cover moet natuurlijk ook wel een beetje strak zitten, zodat hij er niet uit valt.

    #29187 Reageer
    Arthur
    Gast

    Je kan evt ook overwegen om bij Geckocovers.nl te kijken, daar zijn er veel sleepcovers voor een goede prijs te koop voor diverse Kobo-modellen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Reactie #29178 in past de kobo glo refurbished in een sleepcover van Rakuten?
Je informatie: