Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Nieuws & Discussie Problemen met Adobe Digital Editions

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #23123 Reageer
    Pieter de Boer
    Deelnemer

    Ik krijg het niet voor elkaar mijn Kobo-Glo eReader zichtbaar te krijgen als icoon in Adobe Digital Editions. Heb alle instructies van Kobo opgevolgd (fabrieks-instellingen gereset, Versie 4.0.3 vervangen door versie 3.0 en opnieuw geauthoriseerd etc.). Bij Adobe kom ik geen stap verder. Zeer triest niveau van hulpverlening!. Als ik mijn eReader verbind met mijn Laptop (ook op mijn werkplek). word deze niet zichtbaar en kan ik de eReader dus ook niet authoriseren en elders aangeschafte boeken slepen naar mijn eReader. Wie weet er een oplossing? Ik hoor graag. Pieter de Boer

    #23124 Reageer
    zetmolm
    Deelnemer

    Heb je al eens een ander kabeltje geprobeerd? De symptomen die je beschrijft passen precies bij een kapotte kabel.

    #23125 Reageer
    Pieter de Boer
    Deelnemer

    Hoe simpel kan het zijn! Had hier niet aan gedacht. De eReader werd met de originele kabel wel gewoon opgeladen.
    Had per ongeluk nog een ander passend kabeltje. Hiermee was het problem inderdaad opgelost.
    Bedankt voor de tip & fijne dag.

    #85456 Reageer
    Annemiek van der Heijden
    Gast

    Ik heb hetzelfde probleem met Adobe Digital Editions. Heb een Kobo Aura One. Adobe Digital Editions geïnstalleerd op mijn macbook air en geautoriseerd. Vervolgens de Kobo e-reader aangesloten. Deze blijft heel even zichtbaar in het scherm van Adobe Digital Editions op mijn computer waarna het programma (ADE) plotsklaps afgesloten wordt en een foutmelding geeft (ADE quit unexpectedly) Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. Ander kabeltje zoals hierboven omschreven heb ik ook al eens geprobeerd.

    #88367 Reageer
    bert van steijn
    Gast

    Bij aansluiten Kobo E-reader op PC en aanklikken <laden/verbinden> komt op E-reader “verbonden en opgeladen”, maar op de pc is de E-reader niet zichtbaar in de verkenner en dus ook niet in AdobeD.E. Ander kabeltjes hielpen ook niet ! Wie heeft een oplossing?

    #91408 Reageer
    Audry
    Gast

    6-6-2021 hier hetzelfde. Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden.

    #91595 Reageer
    C de Rijk
    Gast

    Als ik een boek download naar Adobe Digital Editions komen er heel veel boeken die ik eerder gelezen en verwijderd heb weer in beeld.
    Ik verwijder ze steeds weer maar het worden er steeds meer.
    Het is pas sinds een poosje.
    Kan het ook te maken hebben met mijn download van Windows 11?

    #91614 Reageer
    bogorflorist
    Gast

    Het e-boek dat ik heb gedownload, kan niet worden geopend. Weet iemand de oorzaak?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
Reageer op: Problemen met Adobe Digital Editions
Je informatie: