Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Algemene topics over ereaders Samenvatting boeken op ereaders

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #25849 Reageer
    isabel
    Gast

    Ik heb al een geruime tijd een sony ereader. Wat ik echt mis is dat ik geen samenvattingen van de boeken kan lezen.
    Wie weet of dit wel mogelijk is op andere e readers

    #25903 Reageer
    Joan
    Deelnemer

    Het lijkt mij dat dit euvel eerder te wijten is aan de opmaak van je boeken en/of aan je boekenbeheerprogramma dan aan de mogelijheden van je erader. Calibre bijvoorbeeld biedt heel wat en is na wat oefenen eenvoudig te gebruiken ook met een Sony ereader.

    #26726 Reageer
    sony lezer
    Gast

    Hoi Isabel,
    Ik heb al jaren een Sony prs t2 en daarvoor de prs t1 en voor zover ik weet kan je de samenvatting inderdaad niet op de reader lezen.Ik werk zelf met Calibre waar Joan het over heeft maar de meta data (hierin staat o.a. de samenvatting) is op mijn reader niet terug te vinden helaas.Heb al van alles geprobeerd maar kijk nu altijd even op bol.com voor de samenvatting. Mocht jij inmiddels wel een manier weten waarop het toch kan dan hoor ik dat graag!

    #26828 Reageer
    Jeroen
    Gast

    Hallo Isabel,

    Op de ereaders van Kobo (in elk geval de Kobo Glo HD) kan je wel de samenvatting van een boek bekijken. Door daar in de bibliotheek lang op een boektitel te drukken komen er enkele opties in beeld, waaronder de mogelijkheid om de details van het boek te bekijken. Dan zie je een samenvatting (als die tenminste in de metadata staat) en verwijzingen naar verwante boeken (alleen voor bij Kobo gekochte boeken en als Wifi aanstaat).

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #26726 in Samenvatting boeken op ereaders
Je informatie: