Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Nieuws & Discussie Snelle schermspiegeling op Smart TV

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    toxatyt
    Gast

Ik heb onlangs een app gedownload waarmee ik mijn scherm naar mijn tv kan spiegelen. Ik wil nu graag weten hoe ik de beelden van mijn iPhone zo snel en zonder vertraging mogelijk op mijn smart-tv kan weergeven. Ik wil graag weten of ik een bepaald model tv nodig heb, welke netwerken geschikt zijn en of de kwaliteit van wifi verschil maakt. Het zou geweldig zijn om te weten hoe we bevriezing en signaalverlies tijdens de transmissie kunnen voorkomen.

#92503 Reageer
    katana
    Gast

Veel iPhone-gebruikers willen de content van hun apparaat rechtstreeks op hun grote tv-scherm zien. Dit is handig voor presentaties, het bekijken van video’s of zelfs het spelen van games. Het belangrijkste is om een ​​stabiele applicatie en een betrouwbare Wi-Fi-verbinding te kiezen. Met apps als DoCast kunt u binnen een paar minuten mirroring instellen. Het is belangrijk dat de tv en de iPhone op hetzelfde netwerk zijn aangesloten. Als het goed wordt gedaan, wordt iPhone casten naar TV een eenvoudige en handige manier om uw scherm draadloos uit te breiden.

#92504 Reageer
    zazajoj
    Gast

Schermspiegeling is een handige functie, vooral als u foto’s, video’s of presentaties op een groot scherm wilt laten zien. Tegenwoordig zijn er veel applicaties beschikbaar waarmee u het scherm van uw smartphone op uw televisie kunt weergeven. Het belangrijkste is een stabiele verbinding en ondersteuning van de relevante technologieën door de apparaten. Dergelijke oplossingen zijn geschikt voor zowel thuis als op kantoor en maken de inzet van apparatuur flexibeler.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Snelle schermspiegeling op Smart TV
Je informatie: