Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Sony Reader Sony reader PRS T2 loopt vast, helft zwart helft wit scherm.. doet niks meer

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #39572 Reageer
    Miesje
    Deelnemer

    Help! Mijn e-reader is vastgelopen op een hele vreemde pagina. Ik was een boekje aan het lezen en in slaap gevallen op bed. Toen bleef hij bevroren op een pagina, Na een beetje geklungel deed hij het ineens weer maar na nog geen 10 minuten kreeg ik denk ik een screen of death.
    De helft van de pagina is nu zwart (linker helft) en de andere helft is wit (rechts) resetten wil niet helpen en ook volledig laden haalt niks uit. Ook het aan een computer koppelen doet niks.. hij blijft gewoon op het scherm staan.

    Iemand enig idee wat ik nu nog kan doen? Ik moet nog 3 maanden reizen en ik zat midden in een spannend boek! grrr..
    Help!!

    Groetjes Michelle

    #39644 Reageer
    ladyavenue
    Deelnemer

    Heb je de e-reader al eens volledig afgesloten?
    Of anders nog eens aan de pc aansluiten en het bestand die het euvel veroorzaakte verwijderen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Sony reader PRS T2 loopt vast, helft zwart helft wit scherm.. doet niks meer
Je informatie: