Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Algemene topics over ereaders Tijdschriften EN boeken lezen op ereader

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #23340 Reageer
    Judith
    Gast

    Vraag: kun je op een e-reader ook tijdschriften of kranten lezen? Ik zit namelijk te twijfelen tussen een e-reader en een tablet. Ik lees graag boeken maar ook graag bladen en wil dus eigenlijk een apparaat wat overal goed voor is. Een ereader lijkt me fijn omdat je er ook in de zon mee kunt lezen. Tips?
    Groetjes Judith

    #23343 Reageer
    HildaT
    Deelnemer

    De meeste e-readers zijn zwart/wit, een tablet heeft kleur
    Tablet leest nauwelijks in de zon, e-reader wel
    Batterij e-reader gaat veel langer mee als die van een tablet
    Tijdschrift op een e-reader verkrijgen is een stuk lastiger (op een Kobo althans) omdat de browser waardeloos werkt, houdt geen instellingen vast, je moet dus iedere keer het gehele internetadres intikken. Bij tablet is vaak een paar letters ingeven voldoende

    #23355 Reageer
    Judith
    Gast

    Dus eigenlijk moet ik een e-reader EN een tablet kopen? Dat is wel een beetje veel van het goede in 1 keer hihi. Bestaan er geen ereaders waarop je wel goed tijdschriften kunt lezen?
    Bedankt in elk geval voor je antwoord!

    #23356 Reageer
    ladyavenue
    Deelnemer

    Je kan een smartphone kopen met een groot scherm. Dan heb je 3 vliegen in een klap.
    Apps om boeken en tijdschriften te lezen op de smartphone zijn er genoeg.
    Ik geef toch de voorkeur aan een e-reader.
    Het is rustiger voor de ogen.
    Magazines lees ik op mijn laptop. Ik heb een tablet maar ik gebruik die niet
    zoveel meer sedert ik mijn defecte pc vervangen heb door een laptop.

    #80443 Reageer
    Mar
    Gast

    Ik weet dat dit topic oud is. Voor mensen die het nu lezen: Bliyoo boeken+tijdschriften met abonnement bij de bruna kan je lezen op een icarus e654k. Op de brunasite staat dat dit de enige reader is waarmee dit mogelijk is. Andere opties is natuurlijk tablet. Uit eigen ervaring weet ik dat dit niet zo lekker leest als een reader.

    #80456 Reageer
    Meeswel
    Gast

    Als je en veel boeken en en veel tijdschriften en kranten leest zou ik toch aanraden om twee apparaten Te kopen. Voor boeken is het heerlijk om op mijn kobo Te lezen. Tijdschriften lees ik op een (goedkope) lenovo tablet.

    #87630 Reageer
    Miranda
    Gast

    Kan je de Donald Duck lezen op een e-reader???

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Reageer op: Reactie #23356 in Tijdschriften EN boeken lezen op ereader
Je informatie: