Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Algemene topics over ereaders titel / naam volgorde aanpassen voor een E book

• Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Lida Bunschoten
    Gast

goedemiddag,
    ik heb een vraagje over het aanpassen van een naam van een E book en het overzetten van de PC naar de E reader.
    op de PC heb ik de naam van een boek aangepast, omdat wat mijn ervaring is, dat boeken op veel verschillende manieren zijn opgeslagen.
    Sommige auteur hebben series van boeken geschreven, deze wil ik graag geordend in mijn E reader zetten zodat deze ook makkelijker te vinden zijn. Soms heb je ook dat de auteur er helemaal niet bijstaat….
    Dit heb ik aangepast op de PC, echter als ik de boeken vervolgens weer terugzet op de E reader blijft hij de oorsprokelijke titel houden, wat doe ik fout? of kan wat ik wil gewoon niet….. 🙁

hoor het graag van jullie!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: titel / naam volgorde aanpassen voor een E book
Je informatie: