Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Toestellen combineren

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #85391 Reageer
    Gigi
    Deelnemer

    Als mijn vrouw en ik elk een toestel kopen, kunnen we allebei elkaars boeken lezen op elk zijn eigen toestel?

    #88306 Reageer
    Sprie
    Deelnemer

    Als je samen één abonnement gebruikt wel, zo is de ervaring hier. Ik vermoed echter dat het moeilijker wordt als ieder een eigen abonnement heeft.

    #88320 Reageer
    ladyavenue
    Gast

    Ik denk dat je maar 1 ereader kan authoriseren.

    #88325 Reageer
    Sprie
    Deelnemer

    Misschien kun je niet een onbeperkt aantal e-readers autoriseren, maar twee is in ieder geval geen probleem. Wij lezen hier al anderhalf jaar dezelfde boeken via hetzelfde account, ieder op de eigen reader.

    #88339 Reageer
    Joan
    Gast

    Tot 6 readers/programma’s kun je authoriseren meen ik mij te herinneren. Op de Adobe website vind je er meer over, al koop ik Nederlandse boeken steevast met sociaal DRM. Geen gedonder. Je bent zelf verantwoordelijk voor jouw downloads maar die laad je dan ook op elk persoonlijk toestel in welk formaat dan ook. Wie sociaal DRM gebruikt hoeft niet te autoriseren.

    #88346 Reageer
    gigi
    Gast

    Ja ok… maar mijn vrouw en ik hebben elk een apart account.

    #88347 Reageer
    Sprie
    Deelnemer

    Dan zou het volgens mij nog steeds moeten kunnen, door in te loggen op het andere account. Je kunt dus ofwel alle eigen boeken zien, ofwel al die van de ander. Alles tegelijk is denk ik niet mogelijk, tenzij je misschien een hacker bent. In ieder geval zou ik eens proberen in te loggen op het account van je vrouw. Je kunt in ieder geval geen boeken verliezen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Reageer op: Reactie #88339 in Toestellen combineren
Je informatie: