Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Amazon Twijfel over aanschaf kindle paperwhite

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #48687 Reageer
    Jose
    Gast

    Hallo,

    Ik heb sinds 2013 een kobo glo. Ik ben er altijd heel tevreden mee geweest behalve een ding. In het donker (licht uit gordijnen dicht) geeft hij zelfs op 1% veel te veel licht, zo veel dat als je je boek open neerlegt je heel makkelijk alles in de kamer kan onderscheiden. Hierdoor kan ik niet nog even een paar pagina’s lezen voor het slapen gaan omdat dat mijn man wakker houd.
    Ik vraag me af of de kindle paperwhite minder licht geeft op de donkerste stand.

    In de mediamarkt heb ik er naar proberen te kijken, maar er is daar zo veel licht dat je het niet goed kan zien.

    #48694 Reageer
    zetmolm
    Deelnemer

    Misschien heb je hier iets aan: Kobo Glo Night Mode

    #48862 Reageer
    Joan
    Deelnemer

    De Kindle heel goed te regelen, zelfs in het pikdonker. Het ene oog is natuurlijk het andere niet. Van de nachtmodus hou ik persoonlijk niet zo.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Reactie #48694 in Twijfel over aanschaf kindle paperwhite
Je informatie: