Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Ereaders Kobo Verzamelingen niet zichtbaar op computer

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #23465 Reageer
    Sebastiaan
    Gast

    Ik heb op mijn kobo verzamelingen gemaakt en zo boeken gesorteerd op schrijver genre etc. Maar als ik nieuwe boeken koop en die in de map zet, dan zie ik die aparte mapjes niet, maar gewoon 1 map met alle boeken erin. Als ik dan een nieuw boek heb zet ik dat weer via de ereader in de goede verzameling. Omdat het er best veel zijn vind ik dat niet echt handig. Ik zie die verschillende verzamelingen dus alleen op mijn kobo, maar niet op de computer. Heeft iemand tips? Doe ik iets fout?

    #23466 Reageer
    HildaT
    Deelnemer

    Dat kan je niet zien op de computer, evenmin als je via de computer in je e-reader leuke mapjes aanmaakt, die zie je op de e-reader ook niet terug.
    Ik kan je Calibre aanbevelen, daarin kan je verzamelingen maken en deze neemt Kobo wel over.
    http://calibre-ebook.com/

    Hier staat beschreven hoe je verzamelingen kan maken
    http://rsnijders.info/vakblog/2013/08/15/kobo-shelves-calibre/ (er word gesproken over boekenplanken maar hiermee worden verzamelingen bedoeld)

    #23471 Reageer
    Sebastiaan
    Gast

    HildaT bedankt! Vanmorgen meteen gedownload, was inderdaad net wat ik nodig had! Mooi programma en eigenlijk ook best makkelijk. Goede tip.

    #23484 Reageer
    HildaT
    Deelnemer

    Graag gedaan.Als je die blogs van Raymond Snijders doorleest zie je heel veel mogelijkheden die je in calibre kunt toepassen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #23471 in Verzamelingen niet zichtbaar op computer
Je informatie: