Let op: je bent niet ingelogd. om in te loggen of een account aan te maken. Met een account kun je topics volgen, favoriet maken, een avatar toevoegen, én maak je bovendien automatisch kans op een boekenbon van 25 euro die we elke maand onder onze actieve forumgebruikers verloten!

Home Forums Algemeen Nieuws & Discussie Voorwaarden lenen e-books via bibliotheek.nl wijzigen per 1-1-17

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #61353 Reageer
    Lekker-Lezen
    Deelnemer

    Link staat op haagse site maar is landelijke policy. Volgens mij niet zo’n slimme actie. Ga mijn lidmaatschap dus stoppen en twijfel om over te stappen naar een alleen digi lidmaatschap voor 42 eur per jaar.

    http://www.bibliotheekdenhaag.nl/Artikelen/Voorwaarden-lenen-ebooks-gewijzigd.htm

    #61475 Reageer
    zetmolm
    Deelnemer

    Hoezo? Wat is er dan veranderd voor jou? Wat is er niet slim? Voor mij is het al een paar jaar zo dat ik 10 eboeken tegelijk mag lenen met een termijn van 3 weken.
    Is het misschien niet zo dat de Haagse bieb afwijkende voorwaarden had en die nu in overeenstemming brengt met de landelijke policy?

    #61645 Reageer
    Matthijs
    Gast

    Ik mag onbeperkt e-books lenen met mijn standaardpas volgens mijn bieb (Gouda). Een jeugdpas mag 6 e-books per jaar lenen.
    Bibliotheek.nl stelt zelf een grens: 10 tegelijk met een termijn van 3 weken.

    Oja: mijn standaardpas kost 52,50 …

    #63312 Reageer
    Conny
    Gast

    Ik heb ook mijn bieb abonnement opgezegd. Ik betaalde 100 euro per jaar omdat de gemeente hier de bieb niet meer subsidieert 🙁
    Ik heb hen gevraagd of ze me om konden zetten naar een digitaal abonnement maar dat kon niet voor omdat ik niet uit de juiste gemeente kom (lijkt wel discriminatie!) Ik heb nu mijn kinderen gratis lid gemaakt van een Karmac bibliotheek en ga straks zelf veel goedkoper alleen nog maar lezen via bibliotheek.nl.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #63312 in Voorwaarden lenen e-books via bibliotheek.nl wijzigen per 1-1-17
Je informatie: